Mannetje of popje?

Gestart door parkietlover, mei 21, 2008, 20:02:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietlover

Hallo ik zou graag willen weten wat Tweety en Coco zijn.
Ik heb hier twee foto's een van Tweety en een van Coco.
De blauwe is Tweety en de gele is Coco.
IK zou graag het geslacht willen weten.

groetjes Denise

[verwijderd door de beheerder]

Chicowen

Tweety is een mooi ventje. Van Coco kan ik niks zeggen, aangezien ik het op de foto niet goed genoeg kan zien. Hoe oud is Coco? De neusdop ziet er blauwig uit, maar het is niet te zien of er witte randjes rond de neusgaatjes zitten. Als die er wel zitten dan is het een popje, maar zoals ik het nu kan zien zou ik ook voor een mannetje gaan, aangezien ik het behoorlijk blauw vind en het een beetje paarsig eruit vind zien.

Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

parkietlover

Ik weet niet precies hoe oud Coco is maar ik zie wel een beetje wit om zijn/haar neusgaatjes.

ciske

tweety is in ieder geval een volwassen mannetje. coco kan ik weinig van zeggen

tup en joep

tweety is inderdaad een mooi man
maar coco is moelijk te zien
kan je soms een duidelijkere foto van de neusdop maken zodat we het beter kunnen zien
om te kijken wat het is

Milo-Pixel

Ik denk twee mannen. Ik denk dat Coco's neusdop nu blauw aan het worden is, en het lijkt mij meer het blauw van een man, dan van een jonge pop. Maar met zekerheid kan ik het niet zeggen van Coco.

parkietlover

ik zal een betere foto maken van Coco.
Bedankt alvast voor de snelle reactie op de foto van Tweety.

Mandy

Coco kan nog 2 kanten opgaan... Denk dat je nog iets meer geduld moet hebben, offuh... Laat je verrassen! ;)

Mannetjes en popjes kijken niet naar het geslacht wat betreft partner van elkaar zijn behalve als ze willen broeden.

M+M of V+V kunnen zich gedragen als koppeltje... Ben je van plan om te gaan broeden?!

parkietlover

Ik zou graag mijn parkietjes laten broeden.
Want het lijkt me leuk om kleine parkietjes te krijgen.

Mandy

Dan moet je nog even afwachten of Coco een man of pop is.  ;)
Maar als je wilt gaan broeden, dan zou ik eerst maar eens even een heleboel informatie verzamelen bijvoorbeeld via de website PF. Dat gaat allemaal niet zomaar....


Ik zag aan je foto dat je ze in huis hebt in een kooi??!
Hebben ze wel de gelegenheid om te kunnen broeden?!

NickyRose

#10
Weet bijna zeker dat Coco een man is, kijk maar eens bij mijn foto's hij lijkt zelfs beetje op Custard, zijn kopje dan... :(

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=17974.0

Ik heb nog een gele man en die heeft ook zo'n neusdop, beetje blauw in het midden en roze erom heen.