Speedy haalt voer op, of zoiets...

Gestart door speedy, mei 17, 2008, 09:13:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

speedy

Sinds ik weer wat meer tijd heb, ging ik extra naar mijn grasparkiet omkijken, en ben met hem bezig hem nu nog wat tammer te maken.(ik begin het proces weer van voor af aan) Maar nu ik dat doe en superveel met hem praat en met mijn hoofd tegen de kooi ga, waar hij dan meestal kusjes op geeft, doet hij eerst heel raar. Hij rekt zich zeg maar uit, en dan zie je een soort golfje van de veren aan de zijkant van het kopje, ook doet hij dan zijn bekje open in een "gaapstand", en dit hoet hij heel vaak achter elkaar, het is echt geen gapen. Net op hij voedsel ophaalt misschien? Want ik weet ook niet echt wat het is, ben bang dat ie anders ziek kan zijn ofzo?

Groetjes Marjolein

hillie

Hoi Marjolein,

Misschien vind die je heel erg leuk en dan gaan ze het voeren.
En dat doet die dat bij jouw ook.
Hij is in ieder geval niet ziek want dan moet het slijmerig zijn.
En het kan ook zijn dat het voer misschien wat dwars bij hem zit.
Maar als je het echt niet vertrouwt dan kan je altijd naar een va gaan.
Maar waarschijnlijk is dat niet nodig.

groeten hilde

Supertje15

Ik denk dat ie je gewoon heel erg lief vindt..
Ik heb ook 'ns gehad dat 't grasparkietje van mijn broertje zijn speeltjes en
zijn spiegeltje ging voeren. Dit is een teken van eenzaamheid en toen hebben we hem een vriendje gegeven.  :)

speedy

O, oké. Dat is weer een compliment ;D Dat is in ieder geval beter, dan dat hij me zou pikken.

Rory

Citaat van: Supertje15 op mei 17, 2008, 16:59:59
Ik denk dat ie je gewoon heel erg lief vindt..
Ik heb ook 'ns gehad dat 't grasparkietje van mijn broertje zijn speeltjes en
zijn spiegeltje ging voeren. Dit is een teken van eenzaamheid en toen hebben we hem een vriendje gegeven.  :)

de mijne spuugt zaadjes naar mijn kat,, is hij nu ook eenzaam :'(
ik wil wel een tweede erbij nemen maar pas als rory tam is

Sonja

Hoi Rory,

Zaadjes spugen naar de kat....? ???
Als je je parkietje en de kat zo dichtbij elkaar laat komen, vrees ik dat het binnen niet afzienbare tijd niet meer nodig is om Rory een vriendje te geven. :'(

Hou je kat en je parkiet alsjeblieft strikt gescheiden, als je nog lang van Rory wilt genieten.

Groetjes, Sonja.

Rory

#6
Citaat van: Sonja op mei 29, 2008, 22:51:23
Hoi Rory,

Zaadjes spugen naar de kat....? ???
Als je je parkietje en de kat zo dichtbij elkaar laat komen, vrees ik dat het binnen niet afzienbare tijd niet meer nodig is om Rory een vriendje te geven. :'(

Hou je kat en je parkiet alsjeblieft strikt gescheiden, als je nog lang van Rory wilt genieten.

Groetjes, Sonja.

Welnee joh,, die kat doet geen vlieg kwaad. ik kan zelfs mijn muis op die kat zetten ( blijf ik er wel bij hoor :D)
Wel gaat de kat in een andere ruimte als rory lekker uit zijn huisje mag.
en zal ze ook nooit samen alleen in een kamer laten, ook al is mickey( mijn kat) nog zo vriendelijk en lief, je weet het maar nooit