voliere komt vandaag

Gestart door Petr@, mei 10, 2008, 13:11:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Petr@

Nou komt vandaag eindelijk me voliere,dus dat zal wel stressen worden voor de 4.
Maar ja dat is nou eenmaal zo.Maar nu wil eigenlijk ook gelijk me meubels gaan verplaatsen zodat de voliere toch een betere plek krijgt.Want als ik hem op de plek wil zetten waar ik hem graag wil hebben staat hij tegenover de tv.

Of zou het weer teveel van het goede zijn;een nieuwe voliere en ook de meubels omgedraaid?



Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Belleo

Het lijkt mij niet dat de parkieten er last van zullen hebben als de meubels anders staan, daar wennen ze van zelf wel aan net als de nieuwe voliere. MIj lijkt het geen probleem om dan gelijk ook de meubels te verschuiven.

Groetjes Anne

Chicowen

Ik heb zelf hier de voliere eerst in elkaar gezet en die een paar dagen op de plek laten staan waar deze zou komen te staan. Gewoon iedere keer ze er eventjes in zetten, gewoon om te laten spelen en te laten ontdekken. Als je merkt dat ze het niet eng meer vinden, dan kunnen ze erin. Hier was dat volgens mij al na 1 dag ofzo, dus best snel.
Wel erg leuk dat de voliere vandaag komt! Ook een Montana toch als ik het goed heb? Ik ben nog steeds zeer tevreden over mijne. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Petr@

Ja ik ben zo blij,heb 5 weken moeten wachten.Het is inderdaad een montana.(Villa Casa 1)
Ik ga hem dan op de plek zetten waar hij komt testaan en kijken hoe ze erop reageren.


Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Caradow

Als je hem op die plek naast de bank zat, waar je het laatst over had, hoef je niet te gaan schuiven hoor...

Hier in huis stond de voliere al een week, ook met de bedoeling om te wennen.. ze keken er niet naar om...

Petr@

Nou ze zitten in de voliere.Vledder ging vanmiddag als eerste en daarna kwam de rest.Ze weten niet wat hun overkomt met die ruimte wat een vooruit gang.

1 nadeel die stokken blijven niet goed zitten,die hebben ze teveel in gezaagt denk ik.Daar moet ik iets op verzinnen weet alleen even niet wat.Iemand suggesties voor mij?
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Petr@

Wou hem toch even laten zien aan jullie omdat het foto album het niet doet.Als het niet mag mag het verwijderd worden

[verwijderd door de beheerder]
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

DarkWolf

Hij ziet er gewoon fantastisch uit ;D *is stikjaloers* :o

Milo-Pixel

Wat een mooie voliere Petra! Ziet er echt goed uit...! Ben alleen een beetje inspiratieloos wat betreft de stokken... Het enige wat ik kan verzinnen is nieuwe maken van fruitbomen of wilgentakken, en misschien een beetje vaster zetten met sisal?

dsmmeijer

Ik heb dezelfde voliere, met ook dat probleem met de stokken.
Ik heb de stokken bij de zijdeuren hangen waar ze niet ver kunnen glijden.
Ik zat er aan te denken om nieuwe sleuven te maken kruislings tov de oude, alleen heb ik dat nog niet gedaan.
Verder heb ik nog van een krulwilgtak een zitstok erin gemaakt.

hillie

Hoi Petra,

Is zeker een mooie voliere.
En voor de vogels is het zeker een hele vooruitgang of niet....
Misschien kan je zelf stokken maken waar je zelf zelf gleuven in maakt.

groeten hilde

Petr@

Ik heb net de stok met sisal touw vast gemaakt.Dat ze verschuiven is niet erg maar zag dat als hij nog iets verder schuift hij van de tralies valt.Toch wel een min puntje hoor.Maar verder ben ik er heel blij mee.

Morgen even nieuwe gleuven maken.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Ilse*

Hee Petra,

Super dat de voliere er is! ;D (bij mij duurde het ook zo'n 5 weken, op het laatst duurt de tijd dan zo lang, hihi)
Ik heb een slag grotere voliere, maar ook het probleem met de zitstokken. Dat komt omdat de voliere allemaal horizontale tralies heeft en maar een paar verticale tralies. Omdat de verticale tralies best ver uit elkaar staan, kan de zitstok dus ver heen en weer schuiven.

Ik heb de zitstokken dus ook naast de zijdeurtjes, daar zitten twee verticale tralies vrij dicht bij elkaar en zo blijven ze goed zitten :)

Veel plezier met de mooie voliere!
Ik denk dat je lieverdjes erg blij zijn met hun nieuwe woning :-X

Groetjes, Ilse

chrikske

mooie volière is dat zeg !  :D tevens ook de inrichting!, spelen dat ze daarin kunnen doen!  :P

happy girl

wat een gave voliere zeg!!!

NickyRose

Mooie voliere! ;D
Misschien dat je een schroef in de kopkant kan schroeven dat zie je ook vaak in die kooien en dan hangt ie daar op?