HELP NOODZAKELYK

Gestart door GULSHEN, mei 03, 2008, 16:45:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

GULSHEN

net is capkin naar dr lampje gevlogen,maar ze is blyven haken aan de yzer van het steentje,ze schrok er zelf van en  probeerde weg te vliegen maar dat lukte dusniet.toen is pap haar meteen gaan helpen,maar er zit een klein gaatje in der voet,het bloed niet maar er zit weldegelyk een gat,ze beet haar teen met die gat  de hele tyd en gebruikt die voet niet meer..die doet ze omhoog net alsof ze slaapt,maar ze kan m wel gewoon gebruiken en er op staan,moeten we  naar een d.arTs? wat kunnen we er zelf aandoen?

Mars

Ja, ik denk dat het verstandig is dat je er zo wel even een vogelarts naar laat kijken.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Safrena

Hey gulshen

Zelf kun je het pootje al gaan ontsmetten met iso betadine of een niet alcholisch ontsmettings middel

En inderdaad het beste met het gaatje in die poot even contact opnemen met mee vogel/dierenarts


Vele groetjes

Oeps gelijk met Marcia

GULSHEN

Ik ga er nu naar toe..

Dankjewel Safrena en Marcia!!

Audrey

Wat zei de vogelarts? Hopelijk komt alles goed... Laat zeker iets weten  :)

GULSHEN

hallo allemaal,

capkin maakt het goed:)

de arts heeft alleen gekeken en zei dat het zelf wel zou genezen..

het had  een beetje gebloed maar hy zei dat k het zomoest laten,als we het zouden ontsmetten zou het juist meer bloeden,en zou ze meer pyn leiden..

toch bedankt voor de aand8 audrey:)