mensen dit begrijp ik totaal niet!

Gestart door mervis3, mei 04, 2008, 21:02:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mervis3

echt waar dit vind ik zoow gek ik was buiten voor de deur even mijn kat naar binnen aan het laten en mijn buurvrouw was aan het kletsen met mijn andere buurvrouw en de deur stond open de parkiet van haar vloog oor de deur naar buiten ik schreeuwde snel uw parkiet vliegt weg maar ik wist niet dat die parkiet zoo tam was dat hij buiten niet weg vliegt maar alleen maar naar zijn baasje wou dit begrijp ik niet echt hoe kan dit dit lijkt een beetje raar want zoiets zie je nooit voorkomen tenminste bij mij :P ik wil wel dat mij parkiet zoiets doet maar mensen weten jullie hoe je je parkiet zo krijgt?:P
groetjes mervis3

Mars

Ik begrijp er ook niets van...
Komt doordat ik hoofdletters en punten mis.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

mervis3

huh.. misschien heb ik het te snel uit gelegd nu kijk ik stond dus even voor de deur en ik zag me buurvrouwen kleten en haar deur stond wijt open en de parkiet vloog naar buiten op de schouders van de baasje die aan het kletsen was dus ik begrijp niet waarom die parkiet niet weggevlogen is maar gewoon op haar schouder kwam:P snap je nu

Caradow

Mervis, wanneer je hoofdletters gebruikt en punten aan het eind van de zin, dan word een verhaal een heel stuk duidelijker..

Misschien een ideetje om dat toch eens te gaan gebruiken? Je hoeft heus niet foutloos te schrijven, maar interpunctie gebruiken zou wel erg prettig zijn.

Jou buurvrouw neemt een erg groot risico, door haar parkiet zo te laten vliegen... er hoeft maar iets te gebeuren ne het gaat fout. Ik zou je dan ook willen aanraden dit NIET te proberen, mocht er ene nieuwe parkiet komen nadat je anere is weggevlogen... Je hebt zelf aan den lijve ondervonden dat het diertje zo weg is..

Dit soort verhalen zijn al vaker aan de orde geweest op het forum en er zullen altijd mensen zijn die dergeklijke risicos nemen, met alle gevolgen van dien.

Nogmaals, dit is volkomen AF te raden...

En een slotje..

Sonja

 ;)
Mars bedoelt te zeggen dat je berichtje niet zo makkelijk leest, omdat je helemaal geen leestekens (punten, komma's, hoofdletters etc.) hebt gebruikt. ;)

Maar ga alsjeblieft NOOIT proberen wat je buurvrouw doet met haar parkiet.
Het risico van wegvliegen is veel en veel te groot.
Ik vind het heel triest dat je buurvrouw zo met haar vogeltje omgaat. :(
Want vandaag of morgen vliegt het diertje weg, en gaat zo zijn ondergang tegemoet.
Je buurvrouw zou beter moeten weten.

Groetjes, Sonja.

Oeps, tegelijk! ;)