Teentje vast..

Gestart door Jacko, april 28, 2008, 19:18:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacko

Godgod... dat beesie heeft ook altijd wat..
Schrik me net kapot, Juut op m'n schouders, springt eraf, zoals gewoonlijk op het toetsenbord.. en jawel teentje tussen de toetsen van het toetsebord...
Ik in paniek, kon zogauw niks zinnigs bedenken.. totdat ik van beneden hoor roepen ''druk dan @#$@ een knoppie in!" teentje los..
Denk dat het misschien heel licht gekneusd is, maar ze loopt er wel gewoon op..

Grote pechvogel  :-\

Mandy

Och, een beetje een brokkenpilootje?!

Mocht je toch gaan twijfelen of ie iets mankeert, bel dan toch even de dieren arts. Je kunt beter een keer voor niks gaan toch?!

Ik heb een parkiet da's ook een beetje een stuntel, struikelt over van alles en is soms er onhandig!
Een andere is weer zeer handig, soms té handig, want die klimt overal in!


Jacko

Nee 't is geen brokkenpiloot, echt een pechvogel.
Heb hier een word-documentje waar ik alles in zet van wat er met dat diertje gebeurt is.
Te veel om op te noemen, maar ze leeft nog wel wonder boven wonder  ;)

Moppers

Het zou kunnen dat er niets aan de hand is en dat ze alleen geschrokken is. Misschien is het inderdaad alleen een beetje beurs, dat zou vanzelf over moeten gaan net als een blauwe plek bij ons. Maar het zou ook kunnen dat er binnenin toch iets beschadigd is geraakt. Misschien is er iets gebroken of ontwricht. Hou haar daarom heel goed in de gaten. Als je ziet dat ze het pootje minder belast, of meer poetst dan normaal, laat haar dan voor de zekerheid even door een arts nakijken.

Om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt en dat ze misschien ernstig gewond raakt, kun je maar beter niet meer toestaan dat ze op je toetsenbord loopt. En dat wordt misschien een hele klus, want als jij aan het typen ben, dan gaat jouw aandacht naar je toetsenbord en dat moet dan wel interessant zijn, aldus de gedachtengang van een parkietje.
Als je je toetsenbord niet gebruikt, kan je er iets overheen leggen zodat ze niet bij de toetsen kan komen. Je hebt daar speciale hoezen voor, maar een kussensloop kan ook voldoende zijn.

Jacko

Hee moppers,

Ik had laatst al een nieuw toetsenbord gekocht, waarbij de spleetjes tussen de toetsen miniem zijn, met de bedoeling poepjes en voer weg te houden, zodat het ''schoon'' bleef.. achteraf werkt dat ook voor geen meter... Alles gaat hier weer normaal, ze zit niet aan haar pootje en ze loopt prima.
Mocht er nog wel iets gebeuren ga ik even langs.

Bedankt,