hij wil niet op z'n schommeltje

Gestart door Lukas, april 20, 2008, 09:47:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lukas

hey allemaal,
deze vraag stel ik eigenlijk voor mijn nicht: in de kooi van haar parkiet hangt een schommeltje maar hij heeft daar nog nooit opgezeten hoe zou je hem dat kunnen leren? hij is zeer tam maar wanneer je hem op het schommeltje wilt zetten vliegt hij altijd terug naar z'n goede vertrouwde stok

lukas

Caradow

Waarom MOET hij op zijn schommeltje zitten?

Milo-Pixel

Misschien vind hij het heen en weer gewiebel wel helemaal niet leuk, dat kan. Laat hem dan lekker op zijn stok zitten ;) Wie weet gaat hij ooit wel erop zitten. Maar hij moet er toch niet op zitten?? Laat hem lekker zitten, waar hij lekker zit.

Caviaplanet

Elke parkiet is anders. De een vindt een schommeltje leuk, de ander wil er niets van weten. Laat 'm gewoon doen wat hij leuk vindt  ;)
Groetjes
Jolanda

NaOmi_W

Heb er ook 1 die echt niet op de schommel gaat zitten terwijl hij het de andere 3 toch ook ziet doen. De een houdt er van en de ander niet...

Lukas


parkietenfreakje

Misschien kan je er eens een beletje aanhangen mijn schatjes vinden dat zooo leuk al dat getingel.
of koop een schommeltje met pareltjes aan ik ken er ook een paar dat het leuk vinden om die te verschuiven.

;D