grote van de reiskooi

Gestart door ciske, april 16, 2008, 21:10:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ciske

hoi allen

zoals ik in een topic al zei krijg ik dus een kamer voliere. ik he een redelijke kooi van 50 bij 30 bij 75 cm.

is die goed te gebruiken als reiskooi? voor 2 parkieten, nu en eventueel later 4? of moet ik voor 4 nog een kooi erbij halen voor reizen. (als ik ga reizen dan staan ze ongeveer een uur in een voorverwarmde auto).

Gr, Bas

Ilse*

Hoi Bas,

Als reiskooi kan dat wel, zolang de kooi maar stevig in de auto staat. De kooi kan voor 2, maar ook wel voor 4 parkieten hoor, vind ik :-\

Als je gaat reizen met ze, zorg dat er dan geen speeltjes in de kooi hangen, die heen en weer bewegen en dat er (eventueel) gedeeltelijk een doek over de kooi wordt gelegd.

Hier staat meer over reizen:
http://parkietenfreak.nl/a-reizen.php

Groetjes, Ilse

ciske

nou een doek hebben ze een hekel aan, mijn popje vernielt die helemaal net zo lang tot ze kan kijken. heb ze vaker al wel in de auto gehad maar nam altijd 2 kooien mee, een kleine en de grote. wat ze leuk vinden om te doen in de auto is zo hoog mogelijk de kooi in klimmen en dan zitn mopperen op auto's die mij passeren. ciske en ciska zijn reizen ook wel gewend want eens in de and gaan ze mee naar mijn ouders voor een weekend. ps, tuurlijk staan die vast in de auto

Gr, Bas