Nuno en Shadow zijn niet meer !!!

Gestart door Diana, april 16, 2008, 07:54:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Diana

 :( Vanmorgen heb ik mijn lieve Nuno en Shadow met bloed in hun hok gevonden. Hun snavel zat allemaal bloed bij... Het ziet er naar uit dat ze vreselijk met elkaar hebben geknokt en ik snap echt niet waarom  :( :( :(.

1 parkiet moeten missen vind ik al vreselijk maar nu 2 tegelijk en ook nu ze broedrijp waren en ze de kans had gegeven om prachtige baby's te krijgen.

Nuno en Shadow R.I.P. lieverds van me waarom nou !!!

Mars

He dat klinkt erg vreselijk en wreed.

Jeetje. Bij dit koppel zat niet een derde vogel toch?

Sterkte er mee!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Chicowen

Jeetje!  :'( Wat vreselijk.
Heel veel sterkte!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Diana

Nee ze zaten samen Mars en ze zaten samen steeds lief te kroelen en waren vol in de broedstemming. Snap er ook niks van vind het echt vreselijk.

Caradow

Hey Bah Diana wat vresleijk...

Sterkte meis..

NaOmi_W

 :o  :o

Oh, wat erg! Hoe kan dat nou :(
Sterkte meid!

roha

 :o Wwaatt  :o

Ooh wat erg, hoe is dat nu opeens mogelijk????

Heeeeel veeeeel sterkte, echt vreselijk om dit zo te ontdekken, gets wat naar. :(

Hanneke

Diana

Ik wou dat ik wist hoe dat mogelijk is ???? Zo zitten ze te kroelen samen en zo hebben ze elkaar afgeslacht. Ik kan het gewoon niet geloven joh  :( Het is me denk ik niet gegund om van ze te genieten. Zo zie je maar weer zelfs met een koppel kan het totaal uit de hand lopen zomaar uit het niets bah... dat mensen ruzie krijgen en elkaar wat aan doen dat doen onze gevleugelde vrienden dus ook. En dan na het rollenbollen want dat hebben ze zeker gedaan want dat kon ik aan het zand zien zeker spijt maar was al te laat ze zijn letterlijk doodgebloed naast elkaar. He bah ...zooi zal wel even duren voor ik dit beeld niet meer voor me ziet.

Idske

Vreselijk Diana!  :'(

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Nuno en Shadow!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Petr@

Ah wat erg Diana,veel sterkte meid met dit verlies.




Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Jetske

O wat vreselijk! Dat je je parkietjes zo moet vinden... ik heb er geen woorden voor! Veel sterkte met het verwerken van dit verlies!

Kleintjes

Hey Diana,

jemig zeg dat is niet niks. Vreselijk wat er gebeurd is :( Moet 'n hele schok geweest zijn toen je ze zo vond, dat kan ik me goed voorstellen.

Ook namens ons 6jes wensen we je heel veel sterkte met dit onverwachte en plotse verlies van je vriendjes.

Groetjes, sterkte en liefs van ons aan jou / jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Moppers

Jeetje Diana.... Dat klinkt heel erg rot allemaal. En absurd ook! Maar jammergenoeg is het niet meer terug te draaien.
Heel veel sterkte.

Deniese

Jeetje wat naar om mee te maken!

Sterkte!!

Ilse*

Wat vreselijk!! :'(
Ongelovelijk wat er is gebeurd... te erg voor woorden :(

Heel veel sterkte...

Parkieten-Freak

Afschuwelijk zeg, hoe is het toch mogelijk....... :(
Sterkte!


Diana

Bedankt voor de lieve reacties allemaal.

Ik kan het ook nog steeds niet geloven hoor dat ze nu allebei weg zijn bah. Ze waren zo lief voor elkaar en dan doen ze elkaar dit nu aan snap het nog steeds niet.

hillie

Wat een verschrikkelijk naar bericht.
Dat er zo maar 2 parkietjes tegelijk ( misschien door eigenschuld ) gestorven zijn.
Maar daar schiet jij niks mee op.
Je bent er nu 2 tegelijk kwijt.
En dat geeft een extra groot verdriet.
Wens je dan ook heel veel sterkte met dit grote verlies.

groeten hilde

Safrena

Hey Diana

Wat verschikkelijk erg, hoe kon dit toch zo plots gebeuren  :-\

Veel sterkte

Vele groetjes

Tjipie lover

Hey Diana.
Jee wat sneu nou, ik snap der ook niets van!
Mijn 2 popjes deden dat omdat nanouk jalours was op lucky maar heb vroegtijdig het gezien.
Maar dit o wat zielig nou voor je.
Heel veel sterkte!

Groeten Ank.