overstappen op xtravital

Gestart door Jasmin, maart 14, 2008, 12:20:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasmin

hallo,
mijn parkietje geef ik nu zaadwaar ik geen naam van ken mijn vader zou het wel kopen op een vogelbeurs.
Hij zegt dat het het allerbeste parkietenzaad is maar ik vind het meer lijken op het zaad uit de supermarkt er zit geen eivoer in of iets anders aleen zaadjes.Nu wil ik overstappen op Xtravital maar ik denk dat ik hem niet zomaar ineens wat anders kan geven?of wel?

groetjes jasmin

Parkieten-Freak

Ja hoor, je kunt gewoon overstappen op XtraVital.


Safrena

Hey Jasmin

Of je kan overstappen op naar prestige premium, maar ook daar moet je zo een drie keer per week eivoer bijgeven  ;)

In ieder geval kun je met beide zaadmengelingen,  normaal gewoon overstappen  ;)

Vele groetjes

kimmy05

zelf gebruik ik ook XtraVitall en ben daar zeer tevreden over.....Het is wel dure voeding maar mijn parkieten eten beter van dan van dat ''schepbak'' voer. Van dat schepbakvoer gingen ze ook elke keer aan de dunne...
maar nu gebruik ik dus XtraVitall en mij hoor je niet klagen ;)....Verder ruikt het voer goed en mijn vogels eten ook echt alles op.....tot de laatste kruimel hihi:P

Jetske

Ook mijn parkieten zijn destijds moeiteloos overgegaan op xtravital. Ze vinden het heerlijk en zitten elke ochtend vol verwachting te wachten tot hun bakjes opnieuw worden gevuld. Ze vallen dan ook altijd meteen aan!