Online dierenwinkel

Gestart door Jetske, april 01, 2008, 11:02:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jetske

Ik ben op zoek naar een goede online dierenwinkel waar je vooral speelgoed voor je parkietjes kunt kopen en waar je met ideal kunt betalen. De dierenwinkels hier in Den Bosch hebben nooi zo veel verschillende dingen en ik wil eens wat andere speeltjes voor ze kopen. Graag hoor ik van jullie of jullie ervaring hebben met een bepaalde dierenwinkel.

Safrena

Hey Jetske

Wat denk je van deze, de vogelkelder  ;)

http://www.de-vogelkelder.nl/webshop_subcat.asp?id=18

Vele groetjes

Mandy

 ;D ;D ;D

Helemaal goed! Ik heb meteen wat besteld.....!

Ideaal, want dat probleem had ik ook wel. BEDANKT!

Jetske

Super.   ;D Ik had wel eens op de site van de vogelkelder gekeken, maar toen deed de webshop het bij mij niet. Ik ga straks eens bekijken of er iets leuks bij zit en dat zal ongetwijfeld wel!

Toeky/Mika

Hallo,

Ken het probleem, bij toeval ontdekte ik volgende site : www.valkparkiet.net, zowel voor parkieten als valkparkietjes.
Heb er toen ook direct wat besteld en was daar zeer tevreden over.
Vooral in voeding en speelgoed hebben ze héél veel keuze....

Jetske

Nog zo'n geweldige site. Super bedankt. Hier kan ik voorlopig wel mee vooruit! Dank jullie wel.

richmomo

erg handig heb ze in fovo staan

Peter62

Heeft iemand misschien ervaring met zooplus.nl ?


Mandy

Ps: Ik heb wat besteld bij de Vogelkelder! Reuze interresante winkel, ik wil zelf ook een keer een bezoekje brengen aan hun en de service is geweldig, met een dag heb je alles in huis!!!


Audrey

Heeft iemand goede ervaringen met een belgische online dierenwinkel? Ik hoorde namelijk dat er voor verzendingen vanuit Nederland naar België meer wordt aangerekend, of is dit een fabeltje?

Ilse*

Citaat van: Audrey op april 07, 2008, 22:05:05
Ik hoorde namelijk dat er voor verzendingen vanuit Nederland naar België meer wordt aangerekend, of is dit een fabeltje?

Bij de meeste Nederlandse online dierenwinkels klopt dat inderdaad. Omdat de verzendingen de grens overmoeten wordt er meer verzendkosten voor gevraagd ;)
Kijk bij de voorwaarden op een online dierenwinkelsite, dan zie je het wel staan of het ook voor die online dierenwinkel geldt.

Met Belgische online dierenwinkels heb ik geen ervaring. Ik heb alleen ervaring met de Online dierenwinkelsite: 'Pet Goodies'.
Een hele goede service! Ze zitten onderin Nederland, maar komen bijna niet in Friesland. Toch hebben ze (nadat ze de voliere binnenhadden) gelijk me gemailt en zo snel mogelijk een afspraak gemaakt om de voliere te brengen. Ook nog met een gratis parkietenspeeltje en er werden géén verzendkosten gerekend ;D Ik heb nog nooit wat via een internetsite besteld, maar deze service vind ik echt toppie! :)