De Vogel Kelder

Gestart door jeffreyl, augustus 06, 2005, 11:26:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeffreyl

heyyy, ik wil even iets kwijt, ik ben net terug van mijn weekje logeren bij mijn oma wat ik al jaren niet meer heb gedaan  maar goed ik had dus geld bij en wou iets voor mijn vogels kopen zoals altijd, ik was trouwens in den haag, dus ffrr wat mensen gevraagd voor een geschikte winkel toen heeft iemand ons naar De Vogel Kelder gestuurd. we kwamen binnen en op eerste gezicht dacht ik dat het een winkel was waar je alleen maar knuffels en zo kon kopen maar toen liep ik verder en ik wist niet wat ik zag, een mooie vijver met vissen en schildpadden erin en voor de rest een boompje met verschillende soorten papegaaien erin en daar naast kon je allerlei leuke vogeltjes kopen en alleeemaaal schattige parkietjes die zaten te kwebben en te spelen en te knuffelen prachtig allemaal, jammer dat ik niks mee kon nemen, maar ik vind dit een leuke winkel, leuke personeel en een groot keus aan voedsel, speeltjes en kooitjes enzo,,, ik ben tevreden over deze winkel en ik adviseer mensen om deze winkel een keertje te gaan bekijken, mzzl !!!

Parkieten-Freak

Bedankt voor de tip Jeffryl, zodra ik in de buurt van Den Haag ben zal ik eens een kijkje gaan nemen!
p.s. heb je nog leuke speeltjes gekocht?


jeffreyl

#2
jazker ! een kunst tak wat je in allerlei vormen kan wikkelen en natuurlijk een fruit ding met een belletje eraan en een leuk bakje waar ik wat gras en klaver in kan kweken.

Safrena


Dick uit Aruba

Dit is nou pas een dierenspeciaalzaak!

Caradow

#5
OK, dan zal ik even roet in het eten gooien...

Ik weet het mijne er niet van, maar ik weet nog van een ander forum waar ik veel gelopen heb dat er nogal wat klachten waren over de Vogelkelder in Den Haag.
Het fijne kan ik er niet  over vertellen en zelf ben ik er nog nooit geweest, ik zal eens kijken of ik nog wat terug kan vinden hierover...

een linkje: (in dit geval van een reptielenforum....)http://www.reptielenforum.nl/lofiversion/index.php/t9978.html

dit zijn dus de ervaringen die ik toendertijd ook van de kromsnavel liefhebbers te horen kreeg... Op zich zeer mooie zaak, maar als je kritisch verder gaat kijken... regelmatig dood of zeer zieke vogels aangetroffen, handopfok op de manier waarop ganzen worden vetgemest voor de slacht, vieze verblijven, weinig echte kennis enz. Ik kan niet zo snel links naar andere berichten vinden, maar misschien dat iemand anders lid is op een ander kromsnavel forum en daar eens kan informeren...

Caradow

Kuch...

ik wil even melden dat ik zojuist op een foutje gewezen ben omtrent dit topic.. (ruim 2 jaar oud...)

Mijn informatie gaat niet over de Vogelkelder in Den Haag! Dit betrof de Vogelkelder in Rotterdam, die ook ondertussen al lang en breed failliet is.

De vogelkelder in Den Haag heb ik alleen goede berichten over te melden. Ja, het is een dierenwinkel en ja, misschien zouden de hokken af ent oe wel wat leger en groter mogen, maar het IS ene dierenwinkel...

Verder is de Vogelkelder gewoon top met personeel die weet waar zij over praat :):):)

Dank U, slotje mag terug ;)

dsmmeijer

Ik ben er vrijdag geweest, en ik keek mijn ogen uit.
Wat een mooie zaak daar. Hierbij raad ik het iedereen aan om eens een kijkje te nemen.
Ze hebben daar echt alles voor je geliefde kromsnaveltje(s).

Ikzelf ben daar zeer positief over. ;D

Petr@

Ik zal er toch ook maar een keer naar toe rijden.Heb tot nu toe alleen via het internet besteld. :D


Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

roha

Of wachten op de volgende meeting, als het goed is wordt de volgende meeting weer bij de Vogelkelder gehouden!

Demelza

Ik ben er laatst voor de 2de keer geweest. M'n vogels haal ik tegenwoordig liever bij een kweker, maar qua accessoires zijn ze echt top! Als m'n voliere klaar is ga ik eerst een tripje naar de vogelkelder maken om al m'n voederbakjes, speeltjes, etc te halen.

Petr@

Als er weer een meeting komt in de vogelkelder ga ik ZEKER mee. ;D

Zal vast gaan sparen want ik weet dat ik zeker leuke dingen ga zien dan en ook kopen ;)


Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

hillie

Dan wil ik er ook bij zijn,
Ik heb er al zoveel positiefs van gehoord.

Ilse*

Sorry, off-topic ::)
Nou, volgende meeting dan maar alvast organiseren 8) :-X

ciske

Citaat van: Ilse* op februari 05, 2008, 19:04:34
Sorry, off-topic ::)
Nou, volgende meeting dan maar alvast organiseren 8) :-X

nou zou zeggen hoor graag snel meer :P

Parkieten-Freak

Zodra er een meeting komt in de Vogelkelder, dan horen jullie het!
Dit lijkt me een mooi moment op dit topic maar eens een slotje te geven. ;)