nieuwe kooi

Gestart door parkietenl0ver, maart 12, 2008, 16:10:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietenl0ver

me moeder had een week geleden een nieuwe kooi voor onze parkieten besteld, en vandaag ga ik het hallen. ik moest wel een nieuwe kopen omdat mijn parkieten s'avonds altijd ruzie gaan maken om een slaapplek. mijn kleine manetje wilt altijd naast mijn popje slapen, maar zij wilt dat niet.
mijn vraag is: gaan mijn parkieten nog steeds ruzie maken om een slaapplek in een grotere kooi?

GR
Pl0ver

Jasmin

hoi ParkietenlOver,
Dat zou kunnen, al zet je ze in een super grote kooi hij wil denk ik toch naast je popje slapen.

groetjes jasmin

Petr@

Ja hoor dat zal wel zo blijven .Hier maken ze elke avond ruzie om 1 bepaald plekje .Wie het eerst komt wie het eerst maalt.Zou me er niet zo druk om maken zolang ze niet echt gaan vechten.


Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

parkietenl0ver

jullie hebben gelijk ::). mijn manetje is vannacht weer naast mij popje gaan slapen. alleen ze waren zo moe omdat ze de ingang van de nieuwe kooi niet konden vinden, en ze hadden dus geen zin en kracht voor ruzie :-\. maar in die oude kooi gingen ze echt vechten :(. en ik moest ze dus altijd uitelkaar zetten. maar aan de ene kant denk ik dat mijn kleine mannetje zich veilig voelt bij mijn veel oudere popje ??? of toch niet...

GR
PL0ver

Mandy

Die van mij maken wel eens ruzie wie er op de schommel mag slapen....
Ik heb er vier en maar 1 schommel en alle 4 hebben ze wel eens: En nu wil ik op de schommel.... Dan haal ik hem er voor de nacht er maar uit, zo hebben ze geen ruzie meer....