Hoe een foto te plaatsen?

Gestart door parkietenl0ver, maart 01, 2008, 10:22:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

parkietenl0ver

ik wil ook heel graag een foto zetten, maar ik weet niet hoe dat moet :-[... kan iemand mij helpen :-\.

alvast bedankt :-*

groeten
PL0ver.

Mars

#1
Als je een berichtje typt zie je onder het witte vak 'extra opties' staan. Daar druk je op bijlage en dan kun je je foto op de computer selecteren en er bij plaatsen.

Meestal moet je de foto eerst even te verkleinen. Hoe dat kun je hier lezen: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=12203.0

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

-joepiie-

Hée, elke keer als ik mijn foto probeer te veranderen lukt dat niet! :'(
dan staat er dta eht mislukt is, wat kan ik daar tegen doen????
groetjes Stephanie

Mars

Wanneer gaat het precies mis, wat is de melding, wat heb je gedaan, welk programma gebruik je?

We kunnen er zo niet zo veel mee....
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

-joepiie-

Hée!

Ja, sorry voor de onduidelijkheid!
Nou, dan ga ik naar: Profiel, Profiel wijzigen: Forumprofielinfo, dan: Ik wil mijn eigen Avater uploaden, dan bladeren enz.. en dan verander profiel en dan laas hij eventjes en dan krijg ik iedere keer, (maakt niet uti welke foto ik doe) Er is iets foutgegaan bij het wegschrijven van je bijlage, probeer het alsjeblieft nog eens.

doeg!

Ingrid

Dan is de foto waarschijnlijk te groot ;). Probeer de foto eerst eens te verkleinen voordat je 'm upload.

-joepiie-