dag lieve Dimitrietje

Gestart door Caviaplanet, februari 28, 2008, 22:15:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caviaplanet

Vandaag vond ik Dimitrietje bij thuiskomst dood in de kooi  :(. Het kwam niet als een verrassing. Ze had al maandenlang last van een steeds maar groeiend gezwel en vooral de laatste dagen ging het slechter. Vanmorgen vermoedde ik al dat ik haar niet meer zou zien toen ik 's morgens de deur uitging en heb haar gekroeld en zei: lieve Dimitrietje, ik hoop dat je een fijn leven bij me hebt gehad. Ik weet dat het beter is zo, ze heeft rust, maar ja....... ik heb 10 1/2 jaar voor haar gezorgd en het verdriet is groot ondanks dat ik er vrede mee heb.
Dag lieve schat, ik zal je missen.




Jolanda  :(

milena

Ohh, wat triest Jolanda :(

Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je parkietje!

Liefs, Milena

Milo-Pixel

Hey Jolanda,

Het is altijd triest, zo'n afscheid.. hoewel het wel heel mooi en fijn is dat je er vrede mee hebt.

Ik wens je heel veel sterkte!

Groetjes, Marit

Safrena

Hey jolanda

Ook namens mij heel veel sterkte met het verlies van je lieve Dimitrietje  :'(

Vele groetjes

Caradow


Parkieten-Freak

Ook namens mij heel veel sterkte Jolanda. Heel verdrietig dat je na 10,5 jaar afscheid heb moet nemen van Dimitri.  :(


Ingrid

Heel veel sterkte met het verlies vna Dimitrietje  :(. Na 10,5 jaar je vriendje te moeten missen is niet makkelijk.......

Mars

He wat sneu,
Heel veel sterkte met dit gemis. Een dikke tien jaar je maatje. Wat zul je haar missen!

Sterkte,

Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sonja

Hoi Jolanda,

Heel erg veel sterkte met het verlies van je lieve vriendinnetje Dimitri. :'(
Wat een leegte zal ze achterlaten, ze is zoveel jaren je trouwe kameraadje geweest.... :'(

Ik hoop dat alle mooie herinneringen het verdriet een heel klein beetje kunnen verzachten...

Groetjes, Sonja.

Ilse*

Jeetje... wat een verdrietig nieuws :(

Een vriendje missen is al erg, maar ze is ook nog eens 10,5 jaar bij je geweest...
Ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies.

Ilse

Chicowen

Heel veel sterkte.
Een vriendje missen na 10,5 jaar is extra moeilijk...

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Diana

Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies. 10,5 jaar is een hele tijd en ze zal wel een enorme leegte achter laten. Sterkte !!! :(

Bliksem

Ik wens je veel stekte toe.
Linda.

Trippy

Heel veel sterkte...  :'(

Liefs, Ursula

Ingsu

Ik wens je ook heel veel sterkte toe. Het doet altijd veel pijn om een vriendje te verliezen...  :(

hillie

Jolanda ik wens je ook heel veel sterkte met dit verlies. :(
10.5 jaar is een hele lange tijd.
dan is het gemis juist extra groot om dat ze toch een deel van je leven is geweest...

groeten hilde

Caviaplanet

Bedankt allemaal. Ik voel me een stuk beter. Het is goed zo, ze heeft een mooi leven gehad.
Groetjes
Jolanda


Sara

Wat heeft je kleine schat een mooie leeftijd behaald.
Jullie zullen wel echt een hechte band gehad hebben in 10,5 jaar. Ik wil je bij deze extra veel sterkte wensen.

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Susanne32

Hoi Jolanda,

Wat een schok om haar zo op de bodem van de kooi te moeten vinden... Aan de andere kant is haar verder lijden gelukkig bespaard geweest... :(

Heel veel sterkte toegewenst met het gemis van Dimitrietje, wat na 10,5 jaar zeker niet mee zal vallen...  :-\

Jippie

Hoi Jolanda,

Heel veel sterkte met dit verlies...

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

roha

Hey Jolanda,

Wat een vreselijke thuiskomst, zeg  :(
Heel veel sterkte met dit grote verlies.

Heb je haar een mooi plekje gegeven, of een kaarsje gebrand om afscheid te nemen?

Hanneke

Caviaplanet

We hebben haar begraven in het bos onder een grote boom, vlakbij Pluche & Punkie (caviaatjes).
Bedankt allemaal voor het medeleven, klein beestje, groot verdriet.
Groetjes
Jolanda

Kleintjes

Beetje laat maar ook namens ons 6jes heel veel sterkte met dit verlies.
Je hebt haar wel 'n mooi plekje gegeven, echt heel mooi. Je hebt goed voor haar gezorgd en ik weet zeker dat ze daar dankbaar voor is geweest.

Groetjes, sterkte en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses