Guuske een mannetje of een popje?

Gestart door guuske, februari 18, 2008, 10:53:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

guuske

Hallo Allemaal,
Mijn guuske zou volgens de kweker nu ongeveer 16 weken zijn, maar ik geloof het eigenlijk niet. Naar mijn gevoel is guuske net iets ouder (maar heeft nog geen witrandje om de ogen). Maar volgens mij heeft hij de jeugdrui nog niet gehad, die zal dan spoedig volgen.
Wat denken jullie dat mijn parkietje is? Zijn neusdopje is echt heel blauw, maar ook iets lichter rond de neusgaten, maar niet wit.

Formaat foto aangepast. ;)
Groetjes, Sonja.


[verwijderd door de beheerder]

Sonja

Guuske is een heel mooi mannetje. :)

Groetjes, Sonja.

Milo-Pixel

Ja, Guuske is een mooi ventje. En als ik zo de foto zie, heb ik het idee dat guuske al wél door de 1e rui heen is, maar misschien dat anderen daar anders over denken. Volgens mij zie ik geen streepjes meer over het kopje, dat zou dus wijzen op dat de 1e rui al geweest is. Ook vind ik het niet echt meer een "baby-parkietje"...


Groetjes, Marit

Chicowen

Ook ik denk een mannetje. ;)

Citaat van: Milo-Pixel op februari 18, 2008, 12:08:31
En als ik zo de foto zie, heb ik het idee dat guuske al wél door de 1e rui heen is, maar misschien dat anderen daar anders over denken. Volgens mij zie ik geen streepjes meer over het kopje, dat zou dus wijzen op dat de 1e rui al geweest is. Ook vind ik het niet echt meer een "baby-parkietje"...

Ik vind het op de foto slecht te zien of er nog streepjes op de kuif zitten of niet. Aangezien de tekening grijs is, is het op de kuif moeilijk te zien of er nog streepjes zitten. Soms zijn ze dan heel erg licht en dan lijkt het, zoals op deze foto denk ik het geval is, dat er geen streepjes zitten. Dat zou je in het echt beter moeten kunnen zien.  :-X
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

guuske

Deze foto is iets minder scherp, maar hierop kun je wel wat beter de lichte streepjes op zijn hoofdje zien.
Ik geloofde de kweker ook niet echt met de leeftijd van guuske. Toch heb ik het haar 3x gevraagd, telefonisch, toen ik hem op ging halen en later nog eens aan de telefoon. Steeds kwam ze met hetzelfde antwoord dat hij op de dag van aanschaf 7 weken oud was. Ik geloof het ook niet (op zich maakte me het ook niet zoveel uit), maar het leek net alsof het parkietje maar 7 weken mocht zijn omdat het anders niet verkocht zou worden. Beetje onzin, maar goed...Ik ben blij met guus!

[verwijderd door de beheerder]

kevin


Minimie

Heey:D

Ik denk dat hij ook een mannetje is  :D

Veel plezier met Guus ;D

Ricooo

Volgens mij ook de eerste rui al voorbij :)

wel een mooi mannetje  ;D

Parkieten-Freak

Mooie man en een mooi speeltuintje!  :)