Weet niet wat ik moet doen !!!

Gestart door Diana, februari 20, 2008, 22:09:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Diana

Hallo allemaal,

ik wil graag van jullie advies en jullie meningen graag.

Ik ben zaterdag met mijn man samen eens gaan kijken bij een winkel die ik veel tegen kwam op markplaats. Ik begon me toen al een beetje te ergeren omdat er zoveel berichtjes van die winkel op stonden en zoveel verschillende vogels en reptielen. Mijn man zei we gaan er gewoon eens even kijken omdat we ook graag 2 parkietjes erbij wilde hebben. Zo gezegd zo gedaan wij naar Rijswijk gereden naar de winkel 4animals. Nou ik kan je vertellen we zijn ons rot geschrokken wat we daar allemaal zagen. Heel veel papagaaien die er zo slecht bij zaten helemaal kaalgeplukt en zielig voor hun uit te staren. Vogels in een soort van aquarium bak. Heel veel grasparkietjes die naar mijn inziens veels te jong waren(5 weken schat ik).

Mijn man werd best boos en die zei gelijk we gaan nu weg hier want jou kennende koop jij hier never nooit wat en inderdaad dat was ik zeer zeker niet van plan.

Ik weet niet of jullie bekend zijn met deze winkel maar aub koop hier nooit een vogel. Voor de mensen die het niet kennen typ maar eens bij google hun naam in  >:(. Wij hebben er aan zitten te denken om misschien beter de dierenbescherming daar eens langs te laten gaan want ze staan al slecht aangeschreven dus wie weet helpt dat. Als er hier nog meer mensen de winkel kennen wat zijn jullie bevindingen en kunnen we anders met zijn allen er niks aan doen. Voor de mensen die er dichtbij wonen en die benieuwd gaan ga maar eens kijken dan weet je wat ik bedoel.

Hoop dat jullie hier ook wat van weten en wat kan je er evt aan doen.

Nnkii

Heb de site opgezocht via google.
Ik vindt de foto's al erg om te zien laat staan als je er echt bent.

Mars

Je kunt altijd de dierenbescherming even bellen. Zij zullen dan beslissen of ze iemand langssturen en dan jou op de hoogte brengen (als je er naar vraagt) van eventueel ingrijpen.
Zou ik zeker doen, beter een keer te veel, dan een keer te weinig en zo te horen is het echt nodig.

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Deniese

Ik ben het volledig met je eens!

ik heb er zelf een parkietje vandaan, ik zat toen nog niet op dit forum en het op marktplaats aangeboden te worden met handtam etc sprak mij wel aan.. maar toen ik het parkietje eenmaal had en hier terecht kwam hoorde ik zo veel slechte verhalen erover... ik ehb nog best geluk gehad dat mijn speedy nog 'leeft' want alle berichten die ik gehoord heb waren allemaal dat parkietje achter elkaar dood gingen.

ik moet eerlijk zeggen dat ik bij de papagaaien heleaal niet nagedacht heb of het wel goed zat want ik wist helemaal niets over papagaaien etc.

maargoed ook ik zal nooit meer naar die winkel terug keren! ( hoewel ik het echt zo sneu vind om die parkietjes daar te zien en ze wel zou willen 'redden' maar helaas is de werkelijkheid anders..(A))

Caradow

Dit topic is vanaf nu gesloten.

De reden van het slotje, is dat we willen voorkomen dat er een hetze onstaat met allemaal wilde verhalen, over zowel 4Animals als andere zaken die slecht bekend staan. Het is bekend dat 4Animals een slechte naam heeft en ondanks dat gewoon overal kan adverteren. Naast de negatieve ervaringen zijn er uiteraard ook mensen die wel positieve ervaringen hebben, anders zou deze zaak immers al niet meer bestaan. Maar om te voorkomen dat het een wildwest word van verhalen over deze en andere zaken, toch een slotje :)

Bedankt voor het begrip :)