xtravital

Gestart door Lukas, februari 13, 2008, 17:36:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ciske

ik heb in assen een winkel gevonden met 4,00 euro p/p van 500 gr

Supertje15

Ik heb het laatst ook gekocht. 500 gram voor €4,95  :)

Kleintjes

Hallo allemaal,

ik ben laatst in Vlodrop geweest en daar hadden ze nog kilo pakken XtraVital, voor €8,50 dus heb ik er gelijk 1 meegenomen. Voor degenen die niet weten waar Vlodrop ligt: Vlakbij de Duitse grens in Limburg. M'n ouders wonen in de buurt van Vlodrop dus gaan we daar regelmatig even neuzen op de weekmarkt.

Ook heb ik gevonden dan bij Discus XtraVital vrij goedkoop is. Toevallig was ik op zoek naar 'n zaak van Discus in de buurt vanwege paardenspullen en zag toen ook dat de XtraVital er redelijk goedkoop is. www.discus.nl (geloof ik).

Wellicht dat er bij jullie in de buurt ook 'n Discus is.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Rory

Citaat van: Dolce op februari 14, 2008, 13:41:07
Ja ik heb het zelf nog nooit gekocht, ik heb nu vitakraft, naar mijn idee ook wel goed voer alleen daarvan eet ze alleen de gele en rode zaadjes, de 'normale' volgens mij.
en heel af en toe nog andere maar de echt goede en 'aparte' zaadjes niet, dus dan heeft het denk ook geen nut om xtravital te geven als ze het toch niet eet??

en ik gebruik ook apart eivoer maar dat eet ze dus echt helemaal niet.... ???

Gewoon die andere zaadjes laten liggen, als je vogel honger kriijgt gaat hij/zij vast wel vanzelf eten en zo niet dan is het wel een heel kieskeurig en eigenwijs beestje :P

Zelf geef ik in de ochtend een half schepje en rond 6 uur weer een half schepje, zo heeft je vogel elke keer weinig in zijn eetbakje en zal dus vanzelf wel die andere zaadjes opeten :D ;D

Lukas

O ja ik moet me excuseren voor de stomme vraag of xtravital in de aveve te verkrijgen was, dit is namelijk een nederlandse topic en ik woon in Belgie
De Aveve is een gewoon tuincentrum waar ze ook spullen vlor dieren verkopen

Caradow

Helemaal niet nodig, we hebben oo genoeg Belgen in ons midden hoor!

Safrena

#26
Citaat van: Lukas op juli 05, 2008, 16:28:00
O ja ik moet me excuseren voor de stomme vraag of xtravital in de aveve te verkrijgen was, dit is namelijk een nederlandse topic en ik woon in Belgie
De Aveve is een gewoon tuincentrum waar ze ook spullen vlor dieren verkopen

Hey Lukas

Ik woon ook in Belgie, dus zeker geen stomme vraag  ;)

bij ons in de buurt van Aveve is het niet meer te verkrijgen, in de meest van deze keten niet, maar het beste zou je dus toch even contact kunnen opnemen met de Aveve  in je buurt, of die het heel misschien toch nog in assortiment heeft  ;)

zal je hier een linkje bij geven waar je de winkel aveve in jouw buurt kan vinden en het telefoon nummer  ;)

http://www.aveve.be/Default.aspx?tabid=4349

wat eventueel ook mogelijk is, is om op de site van xtra-vital zelf te gaan kijken en vandaar uit een mailtje sturen of bellen om te horen waar ze in jouw buurt xtra-vital verkopen  ;)

http://www.beaphar.com/be/

Vele groetjes




Piknikki

Ik woon nog net in Nederland, en er zijn ook Aveve winkels in Nederland, hoor. Maar die bij mij in de buurt verkopen geen XtraVital. En de dierenwinkel bij mij in 't dorp heeft alleen maar Prestige Premium en hun eigen 'huismerk' zaad. Gisteren heb ik ook een pak XtraVital gekocht in het centrum van Maastricht, en daar kost ie €8,85. Mijn parkietjes zijn er wel gek op, ikzelf vind het ook erg lekker ruiken. Ik ga het niet proeven, eh. :P

Hessel

Ik heb dat niet, koop gewoon parkietenzaad, geef ze wat groenvoer, eikracht voer en komt op het zelfde neer.

inge

Hoi, is al een oud topic dat ik aan het lezen was,maar denk wel dat er wel geïnteresseerde zijn?
Nu bij zooplus.nl xtravital 1 kg normaal 7,49 NU 5,99
;)Groetjes