Noukie tegen raam aan gevlogen

Gestart door Chicowen, februari 13, 2008, 09:54:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chicowen

Ik ben nu net thuis en Noukie ziet er goed uit. Hij heeft wel wat gegeten, maar ik vind het nog niet echt veel. Heb nu een lekker stukje trosgierst in de kooi gehangen, waar hij nu bovenop zit en af en toe een hapje van neemt. Hij heeft zichtbaar zitten poetsen, want zijn veertjes zitten een stuk minder door elkaar. (had hem vanmorgen al wat zien poetsen, maar hij zag er nog steeds verfomfaaid uit vanmorgen.)
Hij klimt ook al flink door de kooi om waarschijnlijk bij de rest te komen. Ik kijk het nog even aan (wilde hem eerst eventjes apart houden), maar ik denk dat ik hem misschien vanavond weer bij de rest in de voliere zet, maar dat ligt er een beetje aan hoe hij zich de komende uurtjes gedraagt.

Ik moest wel lachen, want de DA had moeite om Noukie in het kleine kooitje te pakken te krijgen, hij was veel te snel! :P Ze vroeg zich hardop af hoe ik hem in vredesnaam vanuit de voliere in het kooitje had kunnen krijgen!  :-X

Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Sonja

Hoi Marjolein,

Gelukkig dat het, naar omstandigheden, toch nog meeviel allemaal.

Als Noukie straks nog wat meer is bijgekomen van alles wat hij vandaag heeft meegemaakt, zal hij misschien wel wat meer gaan eten.
En rust doet ook een hoop goed. ;)

Veel sterkte, en beterschap voor Noukie.
Dat hij maar weer snel helemaal op gaat knappen!

Groetjes, Sonja.