Toverdop !!!

Gestart door Diana, februari 12, 2008, 10:59:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Diana

Hallo allemaal,

Benji van mij heeft opeens een toverdop waardoor ik nu niet meer weet of ze nog een pop is wat er werd verteld. Willen jullie eens kijken het is zo vreemd lol. De ene helft is wit met licht blauw en de andere helft bruin met wit??? :-\

[verwijderd door de beheerder]

Safrena

Hey Diana

Ja hoor ze is nog steeds een popje  ;D

De verandering van kleur op de neusdop komt door de hormonen, bij popjes is dit normaal
Na een paar weken zal die normaal weer gewoon netjes bruin worden.

Je kan er meer info over vinden hier op het forum

Vele groetjes

Diana

Dankjewel voor je snelle antwoord Safrena. Ik dacht wat is dat nou weer voor iets lol. Mijn andere vrouwtje die nu 2 eitjes heb die haar neusdop werd knetterbruin maar dit had ik dus nog nooit gezien lol.

Weet je ook waar ik hier wat meer over kan lezen?

Groetjes Dichelsey

Safrena


Diana

djw hoor ik heb deze 2 gelezen dus het is normaal weer wat geleerd.

Als ik het dus goed begrijp is ze in de broedstemming? Ik moet ook zeggen dat ze steeds met het mannetje zit te kroelen en die zag ik vanmorgen ook proberen om te paren met haar toen ik de foto's ging nemen maar ze zat op de grond dus dat ging niet zo best haha.

Dan wachten we maar af wat dit gaat worden.

Bedankt in ieder geval.

Maartje Emons

wel heel erg grappig.

Chica mijn eerste grasparkietje begon ook met een blauw neusdopje. Opeens werd het bruin.
Ik was helemaal in paniek dus ging met haar naar de vogelarts. Wat bleek ze was een vrouwtje.
En bij Chico hetzelfde verhaal, ze begon met een blauw neusdopje en dit werd toch bruin.