wat voor gedrag?

Gestart door Siempke, februari 11, 2008, 21:12:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Siempke

Ik vraag me al een tijdje af, wat is dit voor gedrag :
http://nl.youtube.com/watch?v=u7wKzxS4CV4&feature=related

Ik vroeg het me gewoon af  ;)

Caradow

Dat is een parkietje die een beetje erg verliefd is op de vingers van het baasje ;)

Het is paringsgedrag.

Siempke


DarkWolf

Dat gedrag vertoont Falkor ook als hij over het toetsenbord van de laptop loopt. Ik dacht dat IK al verslaafd was aan computer, maar hij toch nog meer :D

Kleintjes

Yup, dit kleine parkietje is tot over z'n oortjes verliefd op vingers. Probeert zelfs te paren met de vingers van zijn baasje. En ik denken dat Kruumel 'n beeteje oversext was  ??? maar deze kleine hier is nog erger hihihi.

Heel normaal gedrag voor parkietjes die helemaal vertrouwd zijn met hun baasjes en ze ook nog eens lief vinden. Herkenbaar is, is dat Pino dit vroeger ook wel eens deed, maar dan in je haren of op de oor (hij had vreemde ideetjes over perfecte zitplaatsen).

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Diana

whaha wat is dat schattig om te zien zeg  :-*.

Dit parkietje vind jou inderdaad wel heel erg lief lol.

Siempke

dat ben ik niet hoor  ;)
ik vond het filmpje en wou weten wat voor gedrag het was  :D

Diana

#7
whaha was een foutje met typen hihi sorry ;)

Ik bedoelde eigenlijk dat het parkietje die handen wel erg interresant vind maar waarom k nou in vredesnaam die zin typte hihi was er even niet zo bij laten we het daar maar op houden hihi weet wel dat jij dat niet ben lol.

Groetjes Diana

Mensen
let op dat dit hier geen chatten word
gr Safrena