De nestjes van Layla(en Quint) en Jimmy(en Milan)

Gestart door Mars, februari 11, 2008, 18:34:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

smartie

Ik vind ze allemaal lief!  :-* :-*

Tis dat mijn huis al 'vol' is met mijn 2 parkietjes... Maar wat zijn ze lief! Heel veel plezier binnenkort met jullie nieuwe aanwinst en natuurlijk voor de parkietenmoeder heel veel sterkte met het 'afscheid'. Gelukkig gaan ze naar zeer ervaren parkietenfreaks toe en zijn ze vast en zeker te volgen op het forum!

Mars

De schatjes zijn nu een half uurtje weg... Ilse en ik missen ze ontzettend.

Maar ze zijn in goede handen!
Wat een verschil 8 of 10 parkietjes :P
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

We zijn thuis :)

Fotos volgen.. Mars neemt nu de telefoon niet op, dus kan ik haar ook niet vertellen dat de reis prima is verlopen. Coco is enorm nieuwsgierig en durft ook dichtbij te komen aan de buitenkant van de kooi waar ze nu nog in zitten. Ukkie en Moppie bekijken het liever ene beetje op ene afstandje ;)

later meer :)  (maak straks wel even een draadje voor mezelf ;))

Milo-Pixel

Leuk hoor Renate! En fijn dat de reis zo goed verlopen is.  ;D

Mars

Mars nam haar telefoon niet op omdat ze net met Ilse in de auto zat...
Ilse heeft Puma meegekregen.. We zouden voor Ilse nog even met Puma wachten, maar ik bedacht me dat Puma zich erg goed redt: hij zat vanochtend heerlijk uit het echte etensbakje te eten naast Boeffie (Sisa) en lijkt er wel klaar voor. Dus heb ik Ilse ook maar blij gemaakt!

Fijn dat de reis goed is verlopen, met Puma was dat ook totaal geen probleem.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

Aha!

Maar ook nu nog geen telefonisch contact ;)

hillie

Wat fijn dat jullie goed aan gekomen zijn met de nieuwe aan winsten.
Veel plezier er allebei meegewenst.

groeten hilde

ciske

ik ga vanaf volgende week ook eens kijken naar 2 jonge parkieten erbij, liefst niet uit zelfde nest ivm inteelt, voor het geval ze wel een koppel gaan vormen.

ben er echt voor in de stemming nu er hier zoveel gebroed wordt :)

Susanne32

Hoi Marcia,

Wat zijn ze allemaal mooi geworden!! Had je topic een weekje niet gevolgd, wat gaat dat hard zeg...

Fijn dat een paar kleintjes terecht zijn gekomen bij Renate en Ilse; ze zijn hier vast in goede handen!

Geniet nog even van de andere kleintjes...!