broeden in het badje

Gestart door Petr@, februari 06, 2008, 19:12:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Petr@

Hallo,,

Ik heb misschien beetje een domme vraag.Had hier ergens gelezen dat je in het badje ook zakdoekjes kan leggen(zonder water natuurlijk).Dat ze daar ook in kunnen slapen dan.Maar mijn vraag is nu, kunnen popjes daar dan eitjes in gaan leggen?Lijk mij verleidelijk voor een popje zeker richting het voorjaar toe.


Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Diana

Hoi Petra,

domme vragen bestaan er niet echt. Over dat ze er wel eens gaan slapen heb ik ook van gehoord maar dat een popje er gaat broeden heb ik nog nooit wat van gehoord of gelezen. Dus ik denk het haast niet . Je heb niet voor niks die nestkastjes en stel dat ze het wel zal doen zal dat natuurlijk niet echt de bedoeling zijn dus lijkt mij het beter van niet dat ze daar de kans voor krijgt. Hoop je toch een beetje te hebben geholpen zo.

Groetjes Diana

Safrena

Hey Petra

Slapen in een badje voor popjes kan je tot op een leeftijd van ongeveer acht maanden zonder problemen laten doen
Een keer de leeftijd van acht maanden bereikt kun je dit beter niet meer gaan doen, omdat een badje met zakdoek erin ook al broedplaats gezien word dan ;)

Vele groetjes

Petr@

Ja, zie je nu wel was mijn gevoel toch goed ;)Ben blij dat ik het nog niet gedaan heb.

Bedankt voor jou reactie ;D


Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016