Kooi/volière sponsoren bij het papegaaien opvangcentrum te Oerle

Gestart door Parkieten-Freak, februari 06, 2008, 22:20:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Citaat van: Chicowen op juli 21, 2008, 21:24:08
Super PF, daar zullen ze wel blij mee zijn denk ik. ;)

Ik hoop het, mailtje is verzonden!  :D


Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

En óf ze daar blij mee zijn!    ;D ;D ;D ;D   ;)
Aanstaande vrijdagmorgen is het zover, dan ga ik de kaartjes overhandigen aan de Vrijwillige Hulpdienst in Eindhoven.  :) :)

Ik zal ze mooi inpakken en er een briefje namens de donateurs bijschrijven!


Milo-Pixel


roha

Leuk zeg, dat ze er zo blij mee zijn!! ;D
Ben ik ook helemaal blij!  ;)

Ingrid

Hm, ik laat even mijn gedachten de vrije loop :). Misschien is het leuk als er een fotootje wordt gemaakt?? Een artikeltje in een regionaal krantje is ook wel een idee! Een beetje publiciteit voor de Vrijwillige Hulpdienst, het NOP èn Parkietenfreak :)

Caradow


Chicowen

Klinkt goed Ingrid!  ;D Ook ik sluit me er helemaal bij aan. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Milo-Pixel



Sanne

Citaat van: Ingrid op juli 23, 2008, 15:28:27
Hm, ik laat even mijn gedachten de vrije loop :). Misschien is het leuk als er een fotootje wordt gemaakt?? Een artikeltje in een regionaal krantje is ook wel een idee! Een beetje publiciteit voor de Vrijwillige Hulpdienst, het NOP èn Parkietenfreak :)

Uhh jah foto'tjes zijn wel leuk  :P ennuhh aangezien ik in Eindhoven woon biedt ik mij aan als 'fotograaf' voor het geval 't niet lukt om de pers erbij te krijgen ;)

Groetjes Sanne

Parkieten-Freak

Hahaha, nou de kaartjes zijn overhandigd, zónder pers en zónder foto's (goddank)  :P

Yvonne (de secretaresse van de vrijwillige hulpdienst heeft de vrijkaarten in ontvangst genomen. Er gaan 6 vrijwilligers van de vrijwillige hulpdienst samen met 6 hulpvragenden naar het papegaaienpark. De medewerkers van de vrijwillige hulpdienst zullen zelf een selectie maken zodat de kaartjes terecht komen bij mensen die daadwerkelijk heel graag naar het park willen gaan.  :)

Namens Yvonne en de directeur van de vrijwillige hulpdienst: donateurs hartelijk bedankt voor jullie vrijgevigheid!   ;D
Ik krijg nog een klein verslagje van het uitje en zodra ik dat heb zal ik het posten in dit topic.
Fijn weekend allemaal!  ;)
 


roha

Super!!  ;D
Leuk om te horen/lezen!!
Helemaal dat ze nog een verslagje doen toe komen!!

Groetjes Hanneke

Chicowen

Super, leuk om te horen dat ze er zo blij mee zijn! :D
Ben heel benieuwd naar het verslagje. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Chicowen

Inmiddels alweer even verder en ook weer donaties binnen gerkregen. :)
Super dat we op deze manier alweer een stukje op weg zijn naar de sponsoring van de volieres voor volgend jaar!!!  ;D ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Milo-Pixel


Piknikki

Ik vind het een prachtige actie! Leuk dat iedereen er zo aan mee kan werken - het beheer (denk ik) heeft gekozen om twee volières te sponsoren, ieder forumlid mag doneren, het NOP is ook weer blij, mensen worden blij gemaakt met vrijkaartjes, en iedereen kan de vogeltjes komen bezoeken. ;D
Een geweldige samenwerking!

Caradow

Het aantal volieres dat gesponsord word is afhankelijk van de donaties. Kunnen we 2 sponsoren, dan doen we dat, lukt dat niet dan zullen we 1 sponsoren en het restant bewaren voor een jaar later, zodat we dan ook in ieder geval 1 kunnen sponsoren.

Milo-Pixel

Als het goed is, is er van mij weer een bijdrage ontvangen  :).

Liefs,
Marit

Chicowen

Citaat van: Marit· op augustus 26, 2008, 22:34:51
Als het goed is, is er van mij weer een bijdrage ontvangen  :).

Liefs,
Marit

Ik heb em binnen. ;) Super Marit, dank je wel. :)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.