Kooi/volière sponsoren bij het papegaaien opvangcentrum te Oerle

Gestart door Parkieten-Freak, februari 06, 2008, 22:20:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Vandaag zijn de 12 vrijkaartjes van het NOP binnengekomen! Zojuist heb ik contact opgenomen met verpleeghuis Dommelhoef, ik hoop dat ik in de loop van de volgende week een reactie terug krijg.  :D


Idske

Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Parkieten-Freak

En de reactie is binnen:  :) (Ik heb de naam van de afzendster even weggelaten ivm  privacy).

CiteerGeachte mevrouw,
Wat geweldig om deze vrijkaartjes ter beschikking te stellen aan "ons" verpleeghuis.
We zijn er erg blij mee.
Ik heb uw aanbod doorgestuurd naar het hoofd van afdeling Activiteitenbegeleiding, mevrouw M. Hölscher.
Zij is (in verband met vakantie) donderdag 7 mei a.s. weer op kantoor aanwezig.
Ik zal dan contact met haar opnemen en u zo spoedig mogelijk laten weten hoe we dit gaan vervolgen.
Nogmaals hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,


Mars

Leuk... Ik hoop dat ze goed terecht komen (dat ze gebruikt kunnen worden)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

Ik denk het wel Marcia. Ben er meermalen geweest. De zus van mijn vriendin heeft daar enkele jaren doorgebracht. Er werd van alles georganiseerd voor de bewoners. Het zag er allemaal goed uit daar!


simpy

Helaas heb ik door mijn studie niet eerder kunnen meedoen. Ik heb nu maar alvast €10 overgemaakt voor volgend jaar dan maar alvast. :P

Groetjes, Simone

Parkieten-Freak

#206
Hartstikke lief van je Simone! We schrijven je naam er toch gewoon bij op de lijst!  ;D!

Even een update van het lijstje met donateurs dit op de website staan: :)


Simone, Hilde, Ingrid, Idske, Sanne, Audrey, Nancy, Nikki, Marit, Hanneke, Jasmin, Wouter, Marcia, Renate, Lindsey, Marjolein en Anneke.

Deze forumleden hebben ervoor gezorgd dat we ook dit jaar weer twee volières in het papegaaienopvangcentrum in Oerle kunnen gaan sponsoren. Alle voornamen van onze sponsor-leden staan op de indexpagina van www.parkietenfreak.nl
Hartelijk bedankt allemaal, dankzij jullie zijn "onze" vogels weer verzekerd van een jaar voeding en zorg en de parkietenfreakbannertjes blijven op de volières!

Wil jij ook meedoen? Dat kan, je bijdrage is altijd welkom!
Als je een paar euro over hebt, doneer die dan alvast want we blijven als vogelliefhebbers vooruitkijken! ;D


simpy

#207
Citaat van: Parkieten-Freak op april 29, 2009, 19:51:45
Hartstikke lief van je Simone! We schrijven je naam er toch gewoon bij op de lijst!  ;D!

Even een update van het lijstje met donateurs dit op de website staan: :)


Jorijn, Simone, Hilde, Ingrid, Idske, Sanne, Audrey, Nancy, Nikki, Marit, Hanneke, Jasmin, Wouter, Marcia, Renate, Lindsey, Marjolein en Anneke.


Haha, dankuwel! Had niet gehoeven joh!

Mijn vader vindt het zo goed dat ik  €10 heb gesponsoord dat wij morgen naar het papegaaienpark gaan!!  ;D Ik zal de papegaaien de groeten doen van iedereen hier op het forum. ;)

Groetjes, Simone

Caradow

Je had beter zaterdag kunnen gaan :P

Maar geef morgen dan maar vast door dat we eraan komen ;)

(zaterdag is de meeting he ;))

simpy

Citaat van: Caradow op april 30, 2009, 16:12:25
Je had beter zaterdag kunnen gaan :P

Maar geef morgen dan maar vast door dat we eraan komen ;)

(zaterdag is de meeting he ;))

Haha, ja dat weet ik. Maar papa kon niet zaterdag....
Maar de dag was hardstikke geod geslaagd!!!

Veel plezier morgen iedereen!!  :D

Groetjes, Simone

simpy

#210
Hee!

En hoe was de meeting?

Ik ben per toeval vandaag op de hyves van het NOP uitgekomen, helaas hebben ze weinig leden dus ik zet hem er hier even bij.



Groetjes, Simone

er zijn verschillende hyves voor het NOP, voor zover ik weet geen "officiele"
de link die jij gegeven hebt is ook niet een officiele. Daarom de link verwijderd. Caradow

Parkieten-Freak

Beste donateurs,
Op 27 mei heb ik 's-middags een afspraak met het hoofd activiteitenbegeleiding en een beleidsmedewerkster van Verpleeghuis Dommelhoef in Eindhoven.
De twaalf vrijkaartjes voor het NOP die jullie ter beschikking hebben gesteld, ga ik namens jullie aanbieden.  :)
Ik krijg ook nog een kleine rondleiding op de afdeling.  :)
De beleidsmedewerkster vind het heel erg leuk dat jullie de kaartjes ter beschikking hebben gesteld "voor het goede doel", ze gaat hierover een stukje schrijven in het personeelsblad van Dommelhoef.  ;D
Ik krijg een papieren exemplaar én een digitale versie. Zodra ik het stukje heb ontvangen, zal ik het aan jullie allemaal laten lezen.
Dadelijk ga ik de kaartjes leuk inpakken en ik zal een mooie kaart maken met ons nieuwe logo!
Morgenavond zal ik verslag uitbrengen!  ;)


Chicowen

Super Anneke! Ik ben blij dat we zoveel mensen blij kunnen maken!  ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak

#213
Vanmiddag om 3 uur ben ik naar verpleeghuis Dommelhoef geweest, waar ik werd opgevangen door een beleidsmedewerkster (fondsenwerving) en het hoofd van de activiteitenbegeleiding.
Onder het genot van een kopje thee heb ik namens jullie de kaartjes aangeboden.  :) Ik heb ze netjes ingepakt in cellofaan (2 stapeltjes van 6 stuks) en deze op een A4 (glanzend fotopapier) bevestigd.
Het zag er zo uit (de gele vakjes staan voor de kaartjes).



Dames en heren Parkieten-Freaks: men was ontzettend blij en dankbaar voor jullie gulle gift! Dankzij jullie gaan er binnenkort 12 mensen genieten van een heerlijk dagje uit! De kaartjes gaan naar bewoners van het verpleeghuis die ook nog eens weinig geld te hebben. Ze hebben het door hun handicap(s) al zo zwaar, een dagje uit is hét medicijn om alle zorgen en pijn eventjes opzij te zetten.

Na de thee heb ik nog een korte rondleiding gehad en ik kreeg een jubileumboek over het verpleeghuis Dommelhoef.  :)
De dames hebben beloofd om mij een verslagje van de dag toe te sturen. Het kan zijn dat dit uitstapje pas in de zomer plaats vindt, anders dan voor ons vergt dit nogal wat organisatie (bus, verpleging etc).

Verder wil men opnieuw de mogelijkheid bekijken of het mogelijk is om een kleine volière op de binnenplaats (in de tuin dus) te gaan zetten. Ze waren daar een paar jaar geleden ook al mee bezig geweest maar het is nog niet van de grond gekomen.
Mocht iemand van jullie veel ervaring hebben met volièrebouw, daarvan alle "ins and outs" kennen én zin hebben om over dit onderwerp voorlichting te geven in Dommelhoef, dan zou ik dat graag via een p'tje horen.  ;)


Piknikki

Oh, wat leuk! Ik krijg er een beetje tranen in m'n ogen van, zo mooi. 't Is ze van harte gegund. ;D Ik hoop zo zeer dat ze een fantastische dag zullen hebben! :D


Federerfan

Citaat van: Parkieten-Freak op maart 30, 2009, 23:49:14
Nog even ter herinnering: iedereen die doneert dingt mee naar twee leuke prijzen:

Het Tasje

Het zeer gewilde, unieke Parkieten-Freak tasje!


Prachtige grasparkietenkalender 2009
Niet te koop in de winkel, deze kalender is ontworpen door forumlid Mars!  ;D

Ik zie dat dit topic al wat ouder is maar ik heb er ene paar vragen over:
1) Zijn donaties nog nodig voor de volières?
2) Wat zijn die wandelingen precies waar over wordt gesproken?
3) Komt er ook voor 2010 een Parkietenfreakkalender?

Bedankt, René



Chicowen

Citaat van: Federerfan op oktober 26, 2009, 13:42:38
Ik zie dat dit topic al wat ouder is maar ik heb er ene paar vragen over:
1) Zijn donaties nog nodig voor de volières?
2) Wat zijn die wandelingen precies waar over wordt gesproken?
3) Komt er ook voor 2010 een Parkietenfreakkalender?

Bedankt, René

Hoi René,

1) Donaties voor de volieres zijn altijd nodig. In april zullen we weer opnieuw de donatie over moeten maken.
2) De zomeravondwandelingen zijn wandelingen door het NOP speciaal voor donateurs. Hierbij heb je een kans de dieren in de avonduren in een rustige omgeving te zien en ook specifieke vragen te stellen.
3) Helaas ben je te laat voor de kalender voor 2010. Hierover is al een tijdje een topic en ze zijn helaas niet meer te bestellen nu, aangezien ze al in de maak zijn.

Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak

#218
Beste donateurs,
Op de laatste dag van het jaar wil ik nog even terugkomen op de kaartjes die jullie zo gul geschonken hebben aan Verpleegtehuis Dommelhoef te Eindhoven.  :)
Het is al weer even geleden maar vandaag ontving ik het nieuwsblad "Actueel". Dit nieuwsblad wordt uitgegeven door SVVE "de Archipel" waartoe Dommelhoef behoort.
In de "Actueel" van 6 december 2009 is een kort verslag opgenomen van het uitje van 4 cliënten én een aantal vrijwilligers naar het papegaaienpark in Oerle.
Dit artikeltje laat ik jullie graag even lezen!



Donaties voor 2010 zijn van harte welkom!
We hebben al wat geld ingezameld met de verkoop van kalenders, maar er is nog geld nodig om de 2e volière te kunnen sponsoren.
Wil je een bijdrage doen, dan graag!

Stuur je bijdrage naar:


Namens de bewoners van het papegaaienpark: Bedankt voor jullie steun!!!