Diana's Nestje

Gestart door Diana, februari 08, 2008, 21:18:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Petr@

Het is hier echt een babyboom he :-*

Leuk hoor Diana



Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Milo-Pixel

Wat leuk dat het zo goed gaat, Diana! Wat een mooie kleintjes  :-* En ze groeien ook zo hard.....

Succes verder!!

hillie

Wat zijn ze lief die kleintjes :-*....
Geniet er maar volop van.

groetjes hilde

Diana

Ja ik geniet er zeker volop van en elke dag zien ze er weer anders uit en die eerst krijgt nu kleur echt zo leuk. Wordt een verrrassings parkiet  :D

Susanne32

Gefeliciteerd met het baby-geluk!

Het zijn echt kleine schatjes...

Geniet ervan want voordat je 't weet zijn ze groot  ;D

Diana

#105
Hallo even een update hier!!!

De eerste baby met de naam Chico die dus hier blijft gaat nu aardig wat veertjes al krijgen en ik moet toch wel zeggen dat ik zeer verbaasd ben om zoveel wit te zien had ik nooit verwacht uit de combinatie van de ouders. Even een foto om hem te laten zien.

Ook even een foto van de oudste baby met rode ogen daar krijg ik ook steeds meer het vermoeden dat er wit te voorschijn gaat komen wat denken jullie? de foto in het blok is het dikke kontje ook van de baby met rode ogen die je in mijn hand ziet.





[verwijderd door de beheerder]

Ilse*

Het zou best kunnen dat er een lutino of albino tussen zit.

Het dons is altijd wit, en de eerste veertjes die ze krijgen zijn ook de donsveertjes, dus je zal nog even af moeten wachten.

Wel ontzettend leuk dat het nestje dit keer wel iets is geworden! :)
Ze zijn lief hoor :-*

Mars

#107
Citaat van: Ilse* op april 05, 2008, 19:34:29
Het zou best kunnen dat er een lutino of albino tussen zit.

Het dons is altijd wit, en de eerste veertjes die ze krijgen zijn ook de donsveertjes, dus je zal nog even af moeten wachten.

Wel ontzettend leuk dat het nestje dit keer wel iets is geworden! :)
Ze zijn lief hoor :-*

Hey Ilse, er ZITTEN albino's of Lutino's tussen ;)
popjes (zelfde principe als de opalines van mij: papa is lutino, alle kleine popjes zijn lutino of albino)

Dus Diana kwam al snel met de opmerking dat de oogjes bij sommige lichtgekleurd zijn: rood dus en dat betekent albino of lutino.

Pfff. Diana of het wit is kan ik zo nog niet zeggen hoor... de foto is ook niet helemaal scherp. ook zou je eventueel ook nog creme-inos kunnen krijgen (albino met geelmasker). Maar kans op een albinootje is er wel aangezien ook Chico witkleurig in de eerste veertjes is (dus blauw, grijs of wit uiteindelijk).

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Diana

Hier even een update over het nestje.

Alles kleintjes groeien goed.

Ik heb even 2 foto's voor jullie. 1 van Chico de oudste en 1 in het blok met alle kleintjes.

Zoals jullie misschien wel zullen zien of opmerken zitten de kleintjes steeds helemaal onder de poep bij hun pootjes. Ik doe het nu steeds schoonmaken maar horen de ouders dat normaal niet te doen?


[verwijderd door de beheerder]

Demelza

En? Ga je ze allemaal zelf houden? ;)

Diana

Hallo Demelza,

nee ik hou alleen de 1e en de 4e dus er gaan er 2 weg waarvan 1 naar een vriendin van mij.

Milo-Pixel

 :-*  Wat een schatjes ...

Diana

#112
Jeetje echt onvoorstelbaar hoe snel die kleine pietjes groeien zeg. Elke dag opnieuw kijk ik mijn ogen uit en ze zijn me toch leuk en lief  :-*.

Ik heb nu voor alle baby's een goed adres gevonden dus ik kan ze nog terug zien en word op de hoogte gehouden van de pietjes  ;D

roha

Super, dat je nu al voor alle kleintjes een adresje hebt gevonden!!

Ze zijn inderdaad heeeel erg mooi en lief  :-*

Diana

Wil jullie even 2 foto's laten zien hoe ze nu zijn.

De eerste foto is van Chico 19 dagen oud en er komt een beetje fel groen nu door bij zijn staart oh zo leuk.
De tweede foto is van Chico zijn 3 jongere Lutino zusjes van 15,13,10 dagen oud.


[verwijderd door de beheerder]

Tjipie lover

hey diana.
heel erg schattig hoor!!
tis leuk he ze zo te zien opgroeien.
ik hoop dat lucky haar eitjes ook uitkomen dan kan ik ook weer genieten van het kleine grut.

groetjes en geniet er nog maar van met volle teugen straks zijn ze der nie meer allemaal.

Ank!

Kleintjes

Hoihoi,

wat worden ze mooi zeg!! Geweldig! Ik sluit me aan bij Ank: Geniet nog van nu 't nog kan  ;)

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Diana

Bedankt voor jullie lieve woorden  :D

Ik geniet zeker van de kleintjes en gelukkig blijven er 2 hier bij ons en de andere 2 gaan naar bekende dus zie ik nog de foto's of in het echt terug dus komt helemaal goed. Ik vind ook dat ze erg mooi aan het worden zijn  :-*

Groetjes en liefs terug


Mars

Mooi hoor! geniet er maar van!

Liefs Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Diana

Genieten doe ik volop. Wat groeien ze snel. Chico word een heel mooi beestje geel met groen.

volgende week komt Demelza mooi foto's maken van de baby's als ze alleemaal een beetje meer in de veren zitten kan haast niet wacht gaaf man !!!