Diana's Nestje

Gestart door Diana, februari 08, 2008, 21:18:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mars

Spannend...
We wachten vol spanning mee ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Milo-Pixel

Spannend hoor...! ben heel benieuwd!

hillie

Wat spannend... ik hoop zo voor je dat de eitjes uitkomen.
We leven helemaal met je mee.

Diana

wat lief dat jullie allemaal zo meeleven doet me goed om te horen is voor mij de eerste keer als ik jonge parkietjes krijgt dus vind het erg spannend.

Diana

  :-* jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we hebben een baby parkiet :-*

Ik zag Prunus net uit het blok dus ik dacht kijk even of de eitjes nog goed zijn en wat zie ik daar opeens een klein rose vogeltje. Ik ben zo trots en blij en wil wel mijn 1e baby aan jullie laten zien hoor ik hoop dat het een keer mag modjes???



[verwijderd door de beheerder]

Ingrid

Ach, kijk dat kleine rose frummeltje  :-* En natuurlijk mag je deze foto's plaatsen ;). Je eerste baby is wel heel bijzonder he?

Milo-Pixel

O Wauw!! Je echte eerste baby  ;D Super diana!  :-*

Petr@

Van Harte met de geboorte van de eerste baby :-*


Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Diana

ik blijf zo verbaasd he dat er nu al zo'n klein wondertje in het nestblok ligt. Het eitje is de 7de gelegd dus ik dacht die kom morgen dan op zijn vroegst pas uit.

Even een vraag aan de ervaren mensen hier aangezien het mijn eerste kleintje is. Na hoeveel uur moet ik kunnen zien dat de krop gevuld is??? Ik heb haar net natuurlijk ontdekt.


Safrena

Hey Diana

De krop moet na 12 uur zeker gevuld zijn. Ze hebben binnen de 12 uur kropmelk nodig
Normaal zal mams, kort nadat het kleintje geboren is, al eten gaan geven  ;)



Vele groetjes

Diana

oke Safrena,

dus dat zal ik vandaag dus nog wel moeten zien aan de krop dat die gevuld is of wat dikker. Kleintje was wel heel druk aan het bewegen maar ik heb de krop nog niet echt kunnen zien de eerste keer. Zal er straks nog een keer naar kijken hopelijk kan ik iets zien.

NaOmi_W

Gefeliciteerd!!  ;D
Heel veel geluk met het kleintje (en de toekomstige :D )

roha

Ook mijn felicitaties,  ;D met je 1e parkietenkind!
Parkietenbaby's, het zijn ook zulke lieve roze murmeltjes he!  :-*

Mars

Ik vond het zelf bij alle kleintjes erg moeilijk om te zien de eerste 12 uur of er iets in het kropje zat. Na een dagje vond ik het al beter zichtbaar.
Ik zou zeggen: laat mama maar lekker met rust, spiek niet te veel en dan komt het vast wel goed!

Gefeliciteerd hoor! Dat het allemaal maar heel goed mag gaan en er nog velen moegen volgen!

groetjes Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Diana

 :-* ;D ik heb net nog even gekeken want ik ga zo lekker naar boven op me bedje liggen en heb kropje is gevuld dus ze heeft het kleintje eten gegeven. Wat ben ik trots zeg. Ik laat ze verder lekker met rust papa en mama genieten samen lekker van hun kindje in het blok soms en mama komt alleen even poepen buiten en eten bietsen en soms eet ze zelf ook even snel als de man niet gelijk eten geef en ga dan weer snel naar het kleintje toe. Het kleintje beweegd goed en rust lekker op de eitjes uit.

Ik hou jullie op de hoogte verder.

Tjipie lover

Hey Diana gefeliciteerd met de eerste kleine!!
Leuk is dat he zon klein roze wezentje.
Ik krijg er ook weer helemaal zin in - Nanouk het vriendinnetje van mijn eerste kleine Kimi Raikonen nu bijde 2 jaar oud is nu ook in broedstemming.

Ga waarschijnlijk binnenkort broedblokken ophangen!!

Groeten Ank.

Audrey

aaaaaaaaaaaaaaaah, hoe schattig, dat kleine roze ding  :-*

Gefeliciteerd met de eerste baby, en hopelijk volgen er nog 4!

Jetske

Van harte gefeliciteerd!!!  ;D Super zo'n kleintje. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat de andere eitjes ook snel uit gaan komen.

Diana

bedankt allemaal voor de felicitaties :D. Ik heb heerlijk geslapen en kleintje vanmorgen vroeg bekeken en kropje was weer gevuld dus gaat tot nu toe goed. Ben ook benieuwd of en wanneer de andere eitje uitkomen. Er zijn trouwens nog 3 eitjes over want er is 1 eitje kapot gegaan vorige week :( die was overigens wel bevrucht helaas. Dus nu nog drie eitjes waarvan er 2 zeker bevrucht zijn en de laatste weet ik niet heb ik ook niet meer durven schouwen nu omdat het kleintje er nu ligt dus ik wacht het rustig af.

hillie

Ook gefeliciflapstaart met de geboorte van je eerste baby
Wat zijn ze lief hè :-*

groeten hilde