Kooi

Gestart door pirusje, januari 21, 2008, 19:08:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pirusje

Weten jullie waar ik het best een kooi in oost-vlaanderen (BelgiĆ«) kan aanschaffen?  ???
Ja, Gelieve het adres door te mailen.
Nee, toch bedankt.

Vele groetjes Matthieu.

Ricooo

Nou, eh, gewoon in een dierenwinkel denk ik toch hoor. Zijn niet echt specefieke winkels die we je kunnen aaraden om een kooi te kopen...

DarkWolf

In de dierenwinkels vind je zeker kooien, in de ene dierenwinkel al wat meer en betere dan in de andere.

Safrena

Hey Matthieu

Weet niet waar je juist in oost-vlaanderen woont, maar misschien is er wel een tom & co in de buurt bij je
Die hebben ook vaak een mooie grote keuze aan kooien

En anders inderdaad in een dierenwinkel waar ze ook spulletjes verkopen voor vogels

Vele groetjes

pirusje

#4
Bedankt voor de info.
Misschien kan ik een kooi bij baele kopen.
Die dierenwinkel is nog in de buurt.
In maart ga ik daar een grasparkietje open, dan hebben ze boorlingen.
En borlingen zijn makkelijker tam te maken.

Bedankt en nog vele groetjes Matthieu.

Caradow

#5
Ik weet niet wat je bedoelt met boorlingen, ik hoop niet dat je bedoelt dat je dan je parkietje nog met de spuit moet bijvoeren. Koop een parkietje dat volledig zelfstandig is (minimaal 7 weken oud).

Daarnaast is het makkelijker tam maken van (te) jonge parkieten onzin. Elke parkiet is tam te maken, het is afhankelijk van hoeveel energie je er zelf in steekt.

pirusje

Met boorling bedoelde ik dat hij al een paar weken oud is.(zelfstandig is)
En ik weet niet echt als ht met de leeftijd te maken heeft om tam te maken maar als je een wil leren spreken is het denk ik tocht het best om nog een jonge te kopen, en ik heb ook gelezen dat mannetjes meer kan hebben om te praten dan vrouwtjes...
Is dat eilgenlijk wel waar?

Vele groetjes Matthieu.

Milo-Pixel

Nee, dit is niet waar. Een parkietje dat graag kletst en geluid maakt heeft meestal de meeste aanleg om te gaan praten, of het nou een man of een pop is. Een parkietje van 8 weekjes kan je goed tam maken en is dan ook zelfstandig.

pirusje

ah ok.

Vele groetjes matthieu