verzorgen makkelijker

Gestart door parkietengek12, januari 14, 2008, 16:42:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietengek12

hallo,

ik heb 2 parkietjes en nu vind ik en mijn zusje het nog moeilijk om het eten en drinken elke dag te ververzen
maar in een voilere kan je zo'n grote bak kopen waar heel veel eten in kan mmar moet je het eten en drinken ook elke dag ververzen?
of mag het eten dan ongeveer per week en drinken om de 3 dagen of zo?
nou ik hoor het wel.

groetjes Joël

Caradow

Elke dag moet er voor schoon voer en water gezorgd worden... Jij wilt toch zelf ook elke dag vers eten en drinken?

parkietengek12

ja dat is waar maar ik dacht misschien zo'n grote etensbak maar ja ik dacht ik vraag het even nou bedankt voor het snelle antwoorden

groetjes joël

Sonja

Hoi Parkietengek12,

Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat er nu moeilijk is aan het dagelijks verversen van het voer en het drinkwater van de kromsnaveltjes van jou en je zusje. Het is een werkje van een paar minuutjes....het hoort er nu eenmaal bij.

Je kunt met je zusje afspreken dat jullie het om de beurt doen bijvoorbeeld....

Groetjes, Sonja.

Milo-Pixel

Hey parkietengek12,

Je parkietjes voorzien van vers water en een vers portie eten is een kwestie van max. 5 minuutjes... Waarom vind ze het eigenlijk zo moeilijk?? Als ze de neiging heeft het vergeten, kan je een briefje ophangen waar ze het altijd ziet. Je hebt natuurlijk wel gekozen voor de vogels, en ze hebben iedere dag vers eten en water nodig.

groetjes, Marit

parkietengek12

hallo ik was even vergeten om op dit forum te komen en we hebben inderdaad afgesproken om dit omdebeurt te den en dat gaat hartstikke goed ;D dus allemaal bedankt voor de reacties

groetjes joel