Parkietjes ter adoptie in Susteren

Gestart door Kleintjes, januari 08, 2008, 12:33:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hallo,

via deze weg wil ik voor 'n kennisje van me haar parkietjes ter adoptie aanbieden. Ze vraagt er 55 euro voor ivm de kooi. Die is behoorlijk ruim en was toen nieuw. Als 't goed is zijn 't 2 kereltjes.

Mocht iemand interresse hebben dan verneem ik dat graag.

Groetjes en liefs van ons aan jullie

ps Voor meer foto's van de grasjes kun je me 'n pb'tje sturen  ;)

[verwijderd door de beheerder]
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sanne

Citaat van: Kleintjes op januari 08, 2008, 12:33:50
Als 't goed is zijn 't 2 kereltjes.


Het groene parkietje lijkt mij een popje i.v.m. de licht blauwe neusdop, die lijkt me beetje wit rond de neusgaatjes. Maar 'k ben d'r niet 100% zeker van ;)

Caradow

#2
eens :)

Berichtje gewijzigd
Gr. PF


Annika

#3

Berichtje aangepast
Gr PF


dan eet ik mee, absoluut 100% een popje de groene

Kleintjes

#4
Even wat anders: als ik dus 'n berichtje plaats dat ik 't met hun eens ben en er vervolgens 'n grapje bij maak wordt eruit geknikkerd  ???. Lekker handig zo. Haal dat alleen dat grapje weg en laat de mening staan.

BvD

Yep, je hebt gelijk, komt in orde.
Gr. PF
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

#5
OK, we kunnen weer verder.  :)
Wat betreft de opmerkingen die ik geplaatst heb:
Ik was in de veronderstelling dat er geen mod aan het bericht gesleuteld had domweg omdat ik geen opmerking van een mod zag staan.
Probleem is inmiddels opgelost. Gelijke monniken, gelijke kappen hoeden. Ik heb de hele hoed laten verdwijnen!   :)


Kleintjes

Hoihoi,

deze lieverdjes wachten nog steeds op 'n nieuw thuis.

Eeerlijk is eerlijk: Ik vind 't ook nogal prijzig maar ja, als je de kooi alleen al nieuw aanschaft (wat hen ook hadden gedaan) ben je gauw meer kwijt (tenzij je mazzel hebt op marktplaats of dergelijke).

Wie o Wie wil deze lieverds 'n nieuw thuis geven?
Bereikbaar via dit topic en PB.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses