Oud en nieuw.

Gestart door Deniese, december 30, 2007, 22:31:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Vorige jaar was Belle (samen met Poeken) behoorlijk bang, voor Birdy is dit zijn eerste keer bij ons.

Belle en Birdy hebben oud naar nieuw dit jaar zonder enig probleem goed doorstaan
Ze waren lekker aan het snoepen van de trosgierst, terwijl het vuurwerk bezig was, maar geen van beiden gaf reactie, ze bleven gewoon gezellig rustig verder snoepen

Vele groetjes
Enne voor iedereen een heel gelukkig en gezond 2008 ;D


ciske

Hier waren ze bij mijn ouders thuis. ze zaten lekker ook naar buiten te kijken naar alle gekleurde lichten :)

dus hebben er ook van genoten, en geen enkele keer geschrokken.

Gr, Bas ciske en ciska

ps, allemaal de beste wensen voor 2008 samen met jullie parkietenvriendjes

Mars

Hier ging alles ook goed. Rond 12 uur heb ik de doek even half van de kooi gehaald, zodat er wel wat licht kwam.
De TV of radio aan is gewoon een hele goede tip: dan denken ze dat die knallen er bij horen.

Ze zijn dus lekker rustig gebleven.

Groeten Marcia

PS: Carbidschieten gebeurt nog (of weer?) heel veel in Friesland, hier in Leeuwarden niet, maar daar buiten wel. Dus dat dat bij Ilse 'in de tuin' gebeurt verbaasd me niets.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

roha

Hoi,

allereerst wens ik jullie allemaal alle liefde, geluk en gezondheid voor 2008!!
hopelijk allemaal heelhuids het nieuwe jaar in!!

Ik moet zeggen dat er dit jaar ontzettend veel geknald is en veeel harde knallen. Naarmate de dag verstreek werden de knallen harder leek wel. De parkietjes zijn daar wel onrustig van geweest. Niet erg, maar rustig eten zat er niet in. Ik probeerde ze nog te verwennen met lekkere zaadjes (ze eten pellets hier), maar ik kon ze er niet echt me verleiden, Jambo en Moos kwamen wel smikkelen. De tv stond wat harder aan dan normaal, ze zijn wat later naar bed gegaan dan normaal, maar goed ze worden ook later dan normaal wakker gemaakt.
Het is hier nu doodstil op straat, de brandjes in de straat zijn net door een buldozer weggehaald en de parkietjes zitten hier binnen lekker te kwebbelen en te knarsen en te poetsen.

Liefs Van Hanneke

dsmmeijer

Ik heb gewoon de tv aangehad, het helpt zeker. Verder heb ik ze bij het raam weggehaald.
Ricky was in het begin nogal angstig, hij heeft een paar keer gefladdert.
Lara schrok weer van Ricky, verger scheen ze er niet veel van aan te trekken, en hoorde ik af en toe een twietje van haar.
Ze waren wel erg stil, en bleven vrij stil zitten.

Vanmorgen waren ze weer als vanouds vrolijk en alles is weer normaal.
Ze zijn er goed doorgekomen.

Gelukkig nieuwjaar allemaal !!! ;D

hillie

Wij hadden de gordijnen dicht zo dat ze er niet zo veel last hadden.
Omdat ze er eerst wel last van hadden als de harde knallen en felle lichtflitsen.
dus hier is het goed gegaan.


En allemaal de beste wensen voor het jaar 2008... :-*


groeten hilde

DarkWolf

Falkor en Bartok hebben eigenlijk niks gedaan, ze zaten al te slapen. Het vuurwerk is hier de laatste jaren verschrikkelijk verminderd, en het vuurwerk is niet meer op het dorpsplein maar op het speelplein. En mijn kamer ligt net de andere kant uit dan het sportplein, dus op mijn kamer hoorde je de knallen amper.

Siempke

Nou bij ons was het knallen geblazen, en bij ons al vanaf 10:00 s' ochtends.
Nou dat vind ik pas irietand, maar wij deden de gordijnen ook dicht en de radio zacht aan en ze hadden er niet veel moeite mee  ;)

gr. Simone  :)

Deniese

speedy is rustig gebleven gelukkig. hij kon alleen niet slapen want zelfs met een doek erover heen hoorde ik hem nog:P

het vuurwerk was hier stukke minder dan andere jaren maar ik ben blij dat hij zich er niet veel van aantrekt.

Petr@

Voor Vledder en Mitzi was het ook hun eerste oud en nieuw.En ze bleken nergens last van te hebben en ik maar stressen de hele dag.Mitzi is om half 1 zelfs lekker gaan slapen die dacht bekijk het maar met het vuurwerk.



Groetjes Petr@
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

tup en joep

mijn vogels hebben nergens last van gehad
tja ik woon natuurlijk ook midden in de polder en daar hoor je ook niks

groeten andrea