Yno

Gestart door Chicowen, december 31, 2007, 17:32:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

roha

Jeetje Marjolein en Ramon, wat een vreselijk nieuws zeg!
Jullie nieuwe jaar begint wel errug slecht. Ik hoop dat het wel beter gaat worden!
Mijn eerste hoop is dat jij en Fender weer helemaal beter worden!
Gaan jullie Yno naast Zipper begraven?

Heelveel sterkte en beterschap!

Groetjes Hanneke

Caradow

Marjolein en Ramon..
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen....

Ik vind het zo erg voor jullie..

Heel veel beterschap en sterkte voor jullie allemaal!

Heel veel liefs, Renate en de bende

Milo-Pixel

jeetje marjolein,

Ik heb er geen woorden voor... Verschrikkelijk wat er nu allemaal speelt bij jullie..! Ik wens je veel sterkte, en succes met fender.. En zelf ook beterschap ;)

groetjes, Marit

Isis

wat vervelend eerst zipper en nu yno.
sterkte en jij en fender beterschap.

Chicowen

Even een kleine update.
Fender is inmiddels weer behoorlijk actief en ziet er ook weer wat beter uit. Ik maak me wel steeds zorgen om de rest, iedere keer als ze maar even bol zitten of wat dan ook, maar dat komt gewoon door overbezorgdheid.
Ik ga zelf ook al iets beter, hoofdpijn is iets gezakt, maar ik ben er helaas nog niet vanaf. Ik heb vannacht in ieder geval meer dan 5 uur ofzo kunnen slapen, dus ik ben allang blij.
Nu is het wachten op de uitslag van het onderzoek, terwijl ik mijn lieverdjes zeer goed in de gaten houd, ik wil niet nog een lieverdje verliezen... 2 in zo'n korte tijd is wel genoeg.
Bedankt voor al jullie berichtjes en steun.
Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

We wachten vol spanning met je mee.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ilse*

Fijn dat het met Fender en met jou al wat beter lijkt te gaan.

Ook ik denk aan jullie en hoop dat er betere tijden voor jullie aan zullen breken.

Heel veel sterkte met het verlies van Yno... :(

Beterschap voor jullie...

Liefs, Ilse

Chicowen

Ik weet nou niet meer of het aan mijn overbezorgdheid ligt ofzo hoor! Aangezien ik zelf nog niet helemaal lekker ben, ben ik vandaag dus nog ziek thuis. Vanmorge vond ik Pucky dus wat rustiger en vond haar wat veel suffen, maar ja, je zegt tegen jezelf, maak je niet teveel zorgen. Maar even later begon ze dus zaadjes te braken... net zoals Fender dus begonnen was. Ook heb ik het idee dat haar poepjes aan haar kontje blijven kleven, aangezien ze al bijna de halve dag bezig is om steeds haar kontje schoon te maken.
Ik vertrouw het dus compleet niet, dus de dierenarts weer gebeld (zijn inmiddels vaste klant daar geloof ik :S) en gevraagd of we dat wat we voor Fender hebben aan antibiotica en anti-braak middels ook aan Pucky mogen geven. Dat mag dus gelukkig, want daar vandaag nog heen gaan ging niet helemaal lukken, aangezien Ramon vandaag naar zijn werk is en de auto dus mee heeft...
Pucky was op dat moment net even wat drukker, dus ik nog even afwachten. Even later zat ze toch weer bol, dus ik haar de antibiotica gegeven. Heb ik mevrouw nog geen 2 tellen los, begint ze gewoon weer te braken... Ik heb dus geen idee of ze het antibiotica nou binnengehouden heeft, of dat alles eruit is. Heb haar wel (na Fender ook zijn antibiotica gegeven te hebben... dan hoefde ik het spuitje niet 2x schoon te maken ;) ) het anti-braak middel gegeven, dus daarna heeft ze niks meer opgewerkt.
Maarja... zou ze nu wel voldoende antibiotica binnen hebben gekregen? Ze ziet er nu redelijk goed uit, zit nu volop te poetsen, maar ik weet niet hoe ze zo direct weer gaat zitten als ze daarmee klaar is.
Is het nou mijn overbezorgdheid ofzo die constant vindt dat er wat is... ik weet het ook niet meer, je zou het haast wel denken. Of ze zijn toch allemaal besmet met het een of ander en worden allemaal om de beurt ziek ofzo... Ik blijf ze dus allemaal even angstvallig in de gaten houden, want ik vertrouw het voor geen cent meer!

Ow en de uitslag van het onderzoek van Fender was helaas nog niet binnen, maar we worden gebeld zodra deze binnen is.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caradow

Lieve Mar,

Ik kan alleen maar hopen dat het allemaal meevalt en jullie veel sterkte wensen.. Kan even geen andere worden vinden, maar ik snap julie bezorghdheid helemaal...

Heb je nog een nieuw pak zaad in huis? ongeopend? Misschien is het een idee om het oude zaad weg te gooien en met een neiuw pak te beginnen. Om uit te sluiten dat het zaad misschien niet goed meer is...

Chicowen

Citaat van: Caradow op januari 04, 2008, 15:31:30
Heb je nog een nieuw pak zaad in huis? ongeopend? Misschien is het een idee om het oude zaad weg te gooien en met een neiuw pak te beginnen. Om uit te sluiten dat het zaad misschien niet goed meer is...

bedankt, dat is inderdaad wel een goed idee. Heb inderdaad nog een pak in huis, dus ga het gelijk doen.
Pucky zit er inmiddels alweer iets beter bij, dus ik ben weer iets geruster, maar houd ze nog steeds angstvallig in de gaten.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Safrena

Hey Mar

Bol zitten en braken klinkt niet goed, :'(
Hopelijk helpen de medicijnen snel voor je lieverdjes.

Een kleine tip hierbij, je weet dat antibiotica niet alleen de slechte maar ook de goede bacterien vernietigd. Gebruik daarom die poeder in het drink water, die helpt de darmpjes te beschermen.
Appelazijn zou ik nu tijdelijk niet in het water doen omdat dit de werking van het medicijn zal afremmen

Heel veel sterkte meid

Vele groetjes en dikke knuffels

Hetty

Heel veel sterkte met je parkietjes, wat akelig allemaal, Hoop dat ze snel opknappen! :(

Parkieten-Freak

Citaat van: Chicowen op januari 04, 2008, 13:35:39
Maarja... zou ze nu wel voldoende antibiotica binnen hebben gekregen?

O jeetje, Pucky nu ook in de ziekenboeg, dat is niet zo mooi. Als ze binnen een een kwartiertje gebraakt heeft, dan vrees ik dat het antibioticum niet opgenomen is.
Geef het daarom gerust nog een keer, dat kan geen kwaad. ;)
Veel beterschap Marjolein, en ik ben blij dat het met jou en Fender al weer een stuk beter gaat! ;)


hillie

Hè Marjolein het lijkt niet op te houden met de ellende bij jullie.
Je kan beter overbezorgt zijn dan dat het te laat is met het vogeltje.
Wens je dan ook beterschap voor de parkiet (en je zelf natuurlijk).


groeten hilde

Milo-Pixel

Jeetje, nu nog een ziek parkietje... Ik hoop echt voor je dat het snel allemaal over is.. Wat vervelend zeg!! Je hebt het wel even allemaal tegen hè.

heel veel succes met alle medicijnen etc.

groetjes, Marit

Mars

Ow Marjolein... dit meen je niet!!!
Ik heb de rillingen over mijn armen lopen, we kunnen alleen maar met je mee hopen dat alles allemaal weer goed komt!

Dat gaan we hier dus doen, heel erg hopen en onze vingers en vleugeltjes kruisen.

Liefs Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

tup en joep

heel veel sterkte met het verlies van 2 parkietjes zo ineens
ik hoop voor jou dat de rest weer snel beter mag worden
veel sterkte andrea

Chicowen

Inmiddels gaat het hier weer een stukje beter. Fender heeft naar ons idee weinig last meer, behalve van mij wanneer ik hem zijn medicijntjes moet geven. ;)
Pucky is ook weer redelijk actief, ik durf er verder weinig van te zeggen, maar als ik haar normaal zo zou zien, dan zou je niet zeggen dat ze ziek is/was. Eigenlijk ook best goed dus. Ze hebben beide net hun medicijntjes gehad, dus ik verwacht dat Pucky mij de rest van de dag probeert te ontwijken.
Chico ziet er ook nog steeds goed uit en is actief, dus laten we hopen dat het zo blijft.
Ikzelf ben ook weer beter, ben alleen nog niet helemaal bij qua vermoeidheid en als ik te lang met iets bezig ben (zoals huiswerk :P) dan krijg ik weer wat hoofdpijn, maar eigenlijk valt dat best mee.
Fender probeert nu toch wat mannelijker te worden en probeert de dames af en toe te helpen met poetsen, wat de dames niet zo'n goed idee vinden. :P ;)
Ik durf geen uitspraken meer te doen, maar het lijkt nu wel allemaal weer wat positiever te worden.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

Hey Mar,
Fijn dat het even wat beter gaat.
Wat voor AB krijgen ze eigenlijk, baytril?

Groeten Marcia

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Siempke

Mag ik vragen wat er met AB bedoelt word?

Fijn dat het weer beter gaat met ze  :)