Bonte jongen (mooi model)

Gestart door forpus, december 26, 2007, 11:03:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

forpus

Hoi,
Men vraagje aan de kenners en andere wat ze vinden van dit bont jong,zie ook de ouders op laatste foto!
de vader is nogal groot vind ik,zou dit kruising misschien zijn van een engelse grasparkiet of gewoon grote grasparkiet?
zal net zen vader zijn als 2 druppels!



forpus

#1
allé nog een poging via extra opties!

allé toch één foto (wel van de ouders maar jong net hetzelfde als vader!

Berichten samengevoegd en de berichtjes over het niet zichtbaar zijn van de foto, verwijderd. Het probleem is immers opgelost. ;)
Gr PF


[verwijderd door de beheerder]

Mars

Paps heeft geen Engelse uitstraling. Vaak zie je dat toch wel wat terugkomen in het kuifje (hoog voorhoofd) en rondom de ogen. Dus ik zou gewoon gokken op een grotere slag Australisch. Uiteraard kan er in een ver verleden wel Engels bloed in zitten, maar echt herkenbaar is het niet.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

roha

Onze Moos ziet er bijna hetzelfde uit, iets minder blauw en iets minder zwart en een roze/vleeskeurige knobbel, ook een man. Moos heeft Engelse ouders, maar hij heeft niet de kenmerken, alleen dat ie erg groot is. Zijn broer (Twister, niet van ons hoor) heeft wel wat meer kuif.


Angel

Oeeh I'm in love met de rechter  :-*