kuiken uitgevlogen

Gestart door prkietje, december 28, 2007, 23:05:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

prkietje

 hallo....mijn eerste kuiken van mijn eerste broedsel is vandaag op de leeftijd van 4 weken uitgevallen....dwz..hij leunde tever uit het kijkgat en viel half en half uit het blok...die overigens niet erg hoog stond ..dus hij stond zo op de bodem.....zal ik hem zijn gang maar laten gaan...of is het mischien verstandig om hem/haar terug te zetten in het blok bij de andere kuikens en moeders....volgens mij weet hij nog niet waar de vleugels voor dienen en denk ik dat hij op eigen kracht niet het blok meer in kan komen....

met vriendelijke groet....de trotse prkietje

Mars

Soms zijn ze een beetje te enthousiast en lukt het nog niet meteen. Als je dan ziet dat ze zelf niet meer het blok in gaan, maar ook niet echt verder komen, dan mag je ze best terugzetten.

Maar het is inmiddels al laat, dus ik vermoed dat je dat wel al gedaan hebt?

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Safrena

Hey prkietje

Het is eigenlijk nu geen periode om te broeden, maar goed dit ter zijde

Het beste kun je inderdaad zo snel mogelijk het kleintje weer in het broedblok zetten bij zijn ouders

Vele groetjes

Ow Marcia, je was me net voor ;)

prkietje

 hallo ....bedankt...het is inderdaad geen broedtijd maar ze zitten binnen....het probleem heeft zichzelf opgelost....ik was op zoek naar het kleintje en dat bleek weer lekker warm in het blok te zitten....hoe hij/zij dat gedaan heeft is n raadsel.....maar heel fijn voor jullie reaktie

m vr gr prkietje

simpy

Fijn dat alles weer is goedgekomen met je parkietje ;D

Ik wens je er nog veel plezier mee!

groetjes Simone

P.s. Fijne jaarwisseling!

prkietje

 en vandaag 31-12 is vanuit t tweede nestje t eerste kuikentje geboren.....super
dus dit jaar kan voor mij al niet meer stuk