Prettige feesten voor iedereen

Gestart door Safrena, december 20, 2007, 12:44:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

 

Het jaar 2007
Hebben we bijna gehad
Hopelijk bracht het veel liefde en geluk
Voor iedereen wat

Wat 2008 ons zal brengen
Weten we nog niet
De toekomst is nog ingepakt
In wat er zal komen, maar....

Als ergens het geluk voor het oprapen lag
Zou ik daarheen gaan op eerste kerstdag
Handen vol opgooien, hoog in de lucht
Dwarrelend met de wind in vogelvlucht
Langs de sterren en de maan
Zou het dan jullie richting opgaan
Al was het een klein beetje maar
Dan word voor jullie 2008 weer een liefdevol en gelukkig Nieuwjaar

Wij wensen jullie allen een hele fijne kerst en gelukkig Nieuwjaar
Met heel veel vreugde, goede gezondheid, liefde en geluk,
samen met al jullie diertjes die hopelijk nog heel veel lange jaren gezond en gelukkig bij jullie mogen zijn.




Zalige kerst en gelukkig nieuwjaar

paooltje

Ook namens mij voor iedereen Prettige kerstdagen en heeel veel geluk, liefde en gezondheid in het nieuwe jaar.

Groetjes, Paola

[verwijderd door de beheerder]

Isis

Merry Christmas and a Happy New Year :D

Sara

Wat een prachtig gedicht Nancy. :)
Ook namens mij, aan iedereen een zalige kerst en een gelukkig en gezond nieuwjaar!

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

ciske

ik wil iedereen ook een fijne feestdagen en een goed en gezellig nieuwjaar wensen, samen met alle parkietenvriendjes.

Gr,bas,  en een snaveltje van ciske en ciska

Ingsu

Inderdaad een heel mooi gedicht! : )
Ook namens Ichuu, Baby en mij fijne kerstdagen en een goed 2008 toegewenst!

Mars

Heel erg mooi.

Voor jullie allemaal fijne kerstdagen en een goed, gezond en gelukkig nieuwjaar!

Liefs Marcia


Voor mij kan het even niet meer stuk, ik ben vandaag geslaagd ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Hetty

Ik wens ook iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar  met jullie parkietjes!!

roha

En natuurlijk wens ik ook alle parkietenfreaks hele fijne feestdagen en een knallend uiteinde!!

En alle geluk en gezondheid in 2008

Groetjes Hanneke

Siempke

Prettige feestdagen iedereen  ;D

binnekort jarig :D

Milo-Pixel

fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar allemaal!!!

Kleintjes

Ook namens ons zessen hier:

Iedereen een vrolijk Kerstfeest en een gezellig, gezond en vrolijk 2008!!!

Wensen jullie:
Maartje, Mano en de parkeitjes Mini & Kruumel, Tweety & Silly

Ps Marcia: Van harte gefeliciteerd met 't slagen!!!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Dat is een mooi gedicht Safrena!  :)
Bij deze wil ik iedereen hele prettige kerstdagen toewensen en een goed en gezond 2008!
Anneke en Croky


Deniese

Merry Christmas! and a happy new year ;D

Chicowen

Bij deze wil ik ook iedereen hele prettige feestdagen wensen en een goed 2008!
Hopelijk brengt het volgende jaar veel goeds en gezondheid met zich mee.
Liefs,
Marjolein & Ramon, Chico, Pucky en Fender (en ook van Zipper vanaf achter de regenboogbrug...)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Kelly

Ook Pippa en ik willen iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toewensen. Veel sterkte voor degenen die afscheid hebben moeten nemen van hun vogelvriendjes, zo vlak voor de feestdagen...

Groetjes, Kelly (& Pippa)

Caradow

Al het goede voor iedereen!

Fijne feestdagen allemaal!


hillie

Allemaal prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar


groeten van hilde (sponky en Sunny)

Ilse*

Ook wij wensen iedereen:


hele fijne feestdagen &
een gelukkig en gezond 2008!!



Liefs, Ilse
& Mylo, Scotty en Keecko

Idske

Iedereen hele fijne feestdagen en een uiterst gelukkig en gezond 2008 gewenst!

Liefs Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Maur@

2007 is een jaar geweest dat ik afscheid heb moeten nemen van een aantal dierbaren. Het begon met onze Ivory, ze heeft zo gevochten samen met ons en het toch niet gered. Ze staat in een mooie kaarsurn hier op de kast bij de foto van mijn vader, één van de meest dierbare waarvan ik afscheid hebben moeten nemen na een ziekbed van slechts 5 dagen. We hebben afscheid moeten nemen van Terro, new bird, slechts 2 maanden hier geweest, zo verliefd op onze Skye en ineens weg. Ik heb afscheid moeten nemen van mijn baas, niet zonder verdriet van mijn kant en een hele goeie nieuwe baas gevonden. Ik heb afscheid moeten nemen van dagen en nachten en nieuwe dagen en nachten ontmoet. Ik heb afscheid genomen van vrienden die geen vrienden waren en weer nieuwe vrienden ontmoet. Ik heb afscheid moeten nemen van een stukje internet, gewoon door tijdgebrek. Maar ik weet dat als ik weer even online kom ik die vrienden van het internet niet kwijt ben. Ik heb afscheid moeten nemen van veel dingen, dierbaren, niet dierbaren en materiële zaken en niet materiële zaken. Maar waar ik geen afscheid heb genomen is van de hoop dat 2008 voor alle vrienden die ik heb een heel goed 2008 mag gaan worden.

Parkieten-Freak

Het moet een heel zwaar jaar voor je geweest zijn Maur@, laten we hopen dat het tij nu keert.
Laten we hopen dat het voor jou alleen nog maar zonnestralen regent in 2008.

Misschien kunnen wij als internetvrienden helpen om jouw leven een beetje aangenamer te maken, zodat jij jouw verdriet een plaatsje kunt geven.
Hier wachten in ieder geval altijd een heleboel forumvrienden en vriendinnen op een berichtje van jou.

Ik wens jou en jouw gezin (met en zonder vleugeltjes) een heel goed, gezond en gelukkig nieuwjaar!
Hou je taai Maur@.


Maur@

Kijk dat bedoel ik dus. Dit soort berichtjes zijn zo een strohalm voor mij. Ik kan sommige zaken op dit moment nog niet echt een plaats geven. Het is zo fijn om te lezen dat ik hier altijd welkom ben. Ik lees altijd alle berichten en kan gewoon de energie niet op brengen om te reageren. Ik mis de chatavonden, maar weet dat ik altijd welkom ben.

Onze vleugelviendjes die hier nog zijn, Baby, Due, Skye, onze dikke vette Charlie en Lime hebben het nog steeds heel erg naar hun zin. Heel boos op mij omdat ik weinig aandacht geef. Helaas, ik kan er op dit moment weinig aan doen. Als ik er wel ben klets ik tegen ze totdat hun oortjes van hun kop rollen. Maar owee als ik geen aandacht geef, dan hoor ik ze wel. Hahahahahahahaha.

Ik weet dat jullie mijn internetvriendjes zijn en daarom zijn jullie ook heel dierbaar. Heb helaas nog geen meeting mee mogen maken, maar ik beloof als de volgende meeting er is en ik kan, dan ben ik er ook.

Maar goed lieverd dit hoort niet bij alle goede wensen voor 2008, dus als je het gelezen hebt mag je mijn berichtje verwijderen.

Caradow

Waarom verwijderen... Bij de overgang naar een nieuw jaar, horen ook de terugblikken naar het afgelopen en de vooruitzichten naar het nieuwe :)

De goede tijden en de slechte horen daar allemaal bij...

Lieve iedereen, ik wens jullie allemaal een heel goed 2008, mogen de mooie momenten talrijker zijn dan de verdrietige!


Maur@

En daarom rollen er nu tranen over mijn wangen.

Mars

Ik sluit me daar graag bij aan...

Iedereen wenst elkaar op dit moment een gelukkig nieuwjaar en jij blikt even terug op een wat minder jaar. Ik denk dat het heel wat betekent dat je dat met ons wilt delen en voel me als een van de vaste gebruikers van deze site 'vereerd'.
Ik denk dat de beheerders trots mogen zijn op een site waar we liefdevol met elkaar omgaan en elkaar als vrienden zien en helpen, ook al kennen we elkaar persoonlijk misschien niet heel goed. Een PB'tje doet mensen goed en ik kan stiekem zeggen dat er misschien openlijk niet heel veel persoonlijke dingen worden gedeeld, maar dat dat zo achter de schermen wel eens gebeurt en dat is prachtig...

Dat is toch mooi dat een relatief afstandelijk internet zorgt voor mooie vertrouwensrelaties en een beetje liefde en steun voor elkaar? Ook in 2008 zou het mooi zijn als we dat zouden kunnen volhouden en voortzetten.

Liefs Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

#26
En ook tranen van verdriet horen bij het leven Maur@.
Ze helpen om het verdriet onder ogen te zien en het een plaatsje te geven. Dat heeft tijd nodig maar op een dag gaat het zonnetje weer voor je schijnen.
Alle zorgen en verdriet van het afgelopen jaar hebben je niet alleen getekend maar ook rijker gemaakt, al voel je dat nu misschien nog niet zo.

De vreugde van het leven voel je diep in je hart.
De pijn van het leven snijdt door merg en been. Deze zwartheid treft je in het diepste van je hart.
Maar onthoudt één ding: een hart dat alleen maar geluk en geen pijn of verdriet gekend heeft, is leeg.
Goddank is jouw hart dat niet.





Milo-Pixel

Dat is ook wat ik zo mooi vind aan dit forum. We gaan hier liefdevol en met respect met elkaar om. Ik denk dat dat tegenwoordig erg bijzonder is, als ik kijk hoe mensen op andere site's en forums met elkaar omgaan.

Maur@, Verdriet en pijn hoort bij het leven, soms zijn dit lange periodes, en soms korte.. Maar altijd na zo'n periode is er weer een goede periode, die op hun beurt weer lang of kort kunnen zijn. Zo bestaat een leven uit ups en downs, en dit maakt je tot wie je bent. Ik hoop dat er snel betere tijden voor je aanbreken, en dat 2008 (over het algemeen) een mooi jaar mag worden, ook voor jou!

vele groetjes, Marit

marretje

Ook ik wil iedereen een heel gelukkig gezegend en gezond 2008 toewensen.

De meeste zullen inmiddels ook niet meer weten wie ik ben, maar ik ben in ieder geval een trouwe lezer. Kost me overigens best moeite om alles te lezen. Ik heb ook het een en ander aan de hand gehad, en hierdoor weinig tijd gehad. Maar ik vind het nog steeds een topforum. Ik hoop weer op een informatief komend jaar.

Veel liefs van Mar, en de parkieten.

Kleintjes

Vanuit Limburg zeggen wij: Gooje Roetsj ( goede roets of zoiets hahaha) en Gelukkig Nuujjoar (gelukkig nieuwjaar dus)!!!

Heb trouwens nog 'n interressante website gevonden. We hebben vanmiddag om 14:00 Nederlandse tijd naar 't vuurwerk in Sydney gekeken, en nog wel LIVE!!!

De link:
http://www.webcamplaza.net/master_frame_fix.html?http://www.webcamplaza.net/cams/newyear.html
Voor elke plaats staat 'n + of - GMT tijd (Greenwhich Medirian Time) dat is de 0-lijn van de tijdzones. Sydney Australie was NL-tijd om 14:00, voor hun dus middernacht uiteraard hahaha. Je kunt bijna overal ter wereld 't nieuwjaarsfeest volgen met de LIVE-webcams!!

Veel plezier en tot volgend jaar!!!!!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie

(ps Photo-cam aanduiding heeft alleen foto-beeld dat af en toe ververst wordt, Live-video en Mediaplayer hebben live streaming beelden)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sonja

#30
Lieve allemaal,

Ik wil jullie allemaal het allerbeste toewensen voor 2008, en heel veel liefde, gezondheid en geluk! Zowel voor jullie als jullie lieve gevederde vriendjes. :-*

Maura, ik hoop, nee ik weet zeker, dat voor jou ook het tij weer ten goede zal keren.
Ik wil me dan ook graag bij de mooie woorden van Anneke aansluiten.

Het raakt me extra, omdat dit jaar voor mij ook een jaar is geweest vol verdriet en zorgen, en veel afscheid....
Rakkertje, 1 van mijn lieve konijntjes, werd heel ernstig ziek begin dit jaar....Ze is echter een knokker en gelukkig heb ik mijn kleine meid nog steeds bij me. Ik ben zo trots op haar.... :-*

Ik heb dit jaar afscheid moeten nemen van de relatie met mijn vriend, dat is erg moeilijk...We waren ruim 14 jaar samen. Afscheid van het huis, tuin, mijn vertrouwde omgeving.
Mijn lieve konijntje Swiebertje kwam in oktober plotseling te overlijden, in een tijdsbestek van een half uurtje was ik haar kwijt.... :'(
Mensen waarvan ik dacht dat ze om me gaven, die je gewoon glashard laten vallen als een baksteen...Dat doet pijn...veel pijn.

Ik moet mezelf weer bij elkaar zien te rapen, maar ik heb hele lieve, nieuwe vrienden gevonden die me daar meer dan fantastisch bij helpen. Zulke vrienden zijn goud waard en ik ben heel zuinig op ze, het is een hele bijzondere vriendschap....

Het verdriet tekent je wel, maar op den duur kom je er sterker uit. Het kan een poosje duren.
Maar je zult er komen, echt waar.
Net zoals ik er zal komen.

Lieve groetjes, Sonja.

Parkieten-Freak

Lieve mensen,
Mede namens Croky wil ik jullie allemaal een heel gelukkig nieuwjaar wensen en ik hoop dat al het geluk van de wereld jullie pad kruist.
Laten we hopen dat voor Sonja en Maur@ het zonnetje weer doorbreekt in hun leven. :)

Hoe dan ook, ik ga vanavond rond borreltijd een toast uitbrengen op jullie allemaal!
Proost! ;D


Safrena

Hey Mensen

Ook van hieruit willen wij, (Belle, Birdy, Heavy, mijn gezin en ikzelf), jullie allemaal een heel fijn en gelukkig nieuwjaar wensen

Dat 2008 jullie allemaal heel veel geluk, liefde en goede gezondheid mag brengen.

Sonja, Maura en allen die een heel moeilijk jaar gehad hebben, een extra dikke knuffel, en ik hoop dat 2008 ook voor jullie een veel beter jaar is, met veel meer liefde en geluk.

Vele groetjes

Idske

Ook vanuit hier een heel gelukkig en gezond 2008 gewenst!

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de eerdere berichtjes, degenen die een moeilijk jaar hebben gehad, hopelijk gaat de zon voor jullie schijnen! Iedereen die geholpen heeft het afgelopen jaar, adviezen gegeven hebben, begrip heeft getoond, waar we samen gelachen en gehuild hebben, ontzettend bedankt voor alles!!!  ;D

Groetjes vanuit een plaats waar inmiddels de mist weer is opgetrokken!  :)



Liefs Idske en Coco.
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

hillie

Ook van uit hier een goed 2008 gewenst.

Voor iedereen die een moeilijk jaar heb gehad hoop ik dat ze nu een jaar vol geluk en gezondheid krijgen ;)
en voor de rest natuurlijk ook.
Maak er een goed jaar van.


groeten hilde