pootje klem tussen deurtje

Gestart door Belleo, december 23, 2007, 17:51:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Belleo

Hay allemaal,

Door onze verhuizing ben ik heel lang niet meer hier op het forum geweest en er is ook wel het een en ander veranderd. Afglopen zomervakantie heb ik een roodrugparkietje gekregen die toen nog een echte baby was.  :-* Ze heet Niamh en is best wel tam nu. Nu heeft ze nogal eens dat ze niet vanzelf terug wil in der kooitje en dan moet ik haar erin zetten omdat ik niet 24/7 op mijn kamer kan zitten.

Nu was vanmiddag het zo dat ik echt weg moest en Niamh moest dus terug in der kooitje. Ik heb een sto-hoed aan mijn spiegel hangen en normaal gaat ze dus via die stoohoed terug in haar kooi. Toen ik het deurtje dicht wilde doen begon ze heel hard te krijsen :o ik gelijk het deurtje weer open gedaan. ze vloog niet weg en even dacht ik dat haar pootje misschien gebroken was toen ze op 1 pootje heel zielig op mijn arm ging zitten. Even later liep ze weer en er was verder, van zover ik kon zien ook niets aan te zien.

Nu is mijn vraag of ik ergens op moet letten en of het misschien dik kan worden? Ik he dit namelijk nog nooit eerder meegemaakt. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes Anne

FrankvdBee

je kunt denk ik het beste even langs een va gaan

Mars

Hou het maar even in de gaten. Als het pootje goed gebruikt wordt, dan zal het meevallen.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

Ik zou het gewoon even in de gaten houden. Zolang het pootje normaal gebruikt wordt, en er is geen teken van verkleuring of zwelling, dan denk ik dat het allemaal wel meevalt.


Belleo

okee bedankt,

Gelukkig is er verder niets aan het pootje te zien vanochtend en ze heeft er ook geen pijn meer aan dus dat is gelukkig goed afgelopen. Ze lijkt zelfsniet meer te weten dat ze er last van heeft gehad. ;)