"toon alle ongelezen berichten"

Gestart door Moppers, december 17, 2007, 17:22:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moppers

Volgens mij was er ooit een mogelijkheid om alle ongelezen berichten weer te geven, dus niet alleen die sinds je laatste bezoek, maar ik kan het niet meer vinden.  ???
Of ben ik misschien in de war met een ander forum?

Jorijn

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Ilse*

Volgens mij bedoeld Ingrid deze ;) (zie rode omcirkeling in foto (bijlage))

Dit zie je alleen niet staan als je de vorige keer al alle berichten had gelezen voor je jezelf had uitgelogd :-X (snap je het nog?? :P)

Groetjes, Ilse

[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

Ilse heeft iets wat ik niet heb..... :o
Bij mij is die optie er niet en volgens mij heb ik die ook nooit gehad......maar ja ik log dan ook nooit uit  :)


Jorijn

Haha inderdaad, ik heb die functie ook nog nooit gezien.

Nouja, dankje Ilse voor de uitleg. Ik log zelf ook nooit uit dus wist het niet eens :P
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Moppers

Ja dat was hem. Ik ben dus toch niet helemaal gek, maar wel een beetje blind misschien.
Dankjewel Ilse!

spetter

ik heb dat knopje niet of ik zie hem niet zitten in elk geval kan iemand mij helpen om te vertellen hoe ik de berichten kan vinden die zijn geplaatst sinds laatste bezoek zodat ik niet alle dingen hoef door te spitten.... :-X

Ilse*

#7
Hoi Spetter,

Als je kijkt naar de afbeelding hieronder (als je op de afbeelding klikt, wordt hij groter), zie je een rode kring om de zin "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek". Dit staat bovenaan, naast je avatar (maar die heb je nu niet ;)). Als je op deze link klikt, zie je dus de nieuwe geplaatste berichten sinds je laatste bezoek.
Ook kun je op de link eronder klikken "Toon nieuwe reacties op jouw berichten", hier staan de topics waar iemand op jou gereageerd heeft, als je in een topic hebt gereageerd.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is :)

Groetjes, Ilse

[verwijderd door de beheerder]