Binkie's "gezwel"

Gestart door Caradow, december 13, 2007, 20:44:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Siempke

Ook ik sluit me aan bij alle woorden die al zijn gezegt.
Geniet van de momenten !

Simone, Yuka & Yana

Hetty

Heel veel sterkte met Binkie, Renate! :(

Caradow

En daar zijn we weer met een update van onze kleine lieve Bink...

Tja..

ik begin haast te denken dat ik naast onze Moppie, die al bijna een jaar langer bij ons is dan we vorig jaar rond deze tijd dachten, weer een wondertje in ons midden hebben. Een wondertje is Binkie zeker al, omdat zijn levensverwachting ook bijna 4 weken geleden al nihil was.

Binkie doet het enorm goed. Hij word zelfs steeds aktiever, eet niet meer overmatig en heeft het reuze naar zijn zin. Hij speelt weer veel en ja, dat kost hem wel energie en na wat druk doenerij is hij zeker wel kortademig, maar verder...

Hij zit weer bijna altijd op 1 pootje te dutten met zijn koppie in de veren, hij is aktief en buiten die rare bult waardoor hij als hij op 2 pootjes zit, met de pootjes uit elkaar zit en dat hij af ent oe wel wat bol zit, is er weinig aan de hand, zo lijkt het.

Ook begint hij in gewicht weer aan te komen, nadat hij is afgevallen en voelt zijn borstbeen in mijn ogen minder scherp dan een dikke week geleden. Hij zit weer op zijn oude gewicht.

Ik heb daarnet de VA gebeld en de assistente verbaasde zich al over deze berichten. Helaas is de VA zelf vanmorgen ziek geworden en nu niet aanspreekbaar.
ik heb wel naar huisbezoeken gevraagd, omdat ik niet met Binkie naar de praktijk wil maar wel graag zou willen dat de VA hem even ziet, maar ik heb al gehoord dat zij in principe geen huisbezoeken doet. De enige huisbezoeken die zij doet zijn eigenlijk euthanasieverzoeken. Dat is hier zeker niet aan de orde. Morgen probeer ik haar nog even te pakken te krijgen, als het goed is krijgt de assistente nog wel even de kans om de dokter in te lichten. Als ik haar wel aan de lijn kan krijgen is het in ieder geval wel een vraag of ze eventueel een uitzondering zou willen maken.

Ik houd jullie weer op de hoogte, tot zover weer bedankt voor de lieve berichtjes.

Ik wilde dat iedereen zo veel "geluk en wondertjes" had als ik...



Milo-Pixel

Super dat het zo goed gaat, Renate! Hopen dat hij het zo goed blijft doen ;) Het verbaasd me echt dat hij nog bij jullie is.   ;D

Mars

Fijn nieuws Renate. Het is jullie gegund en Bink vindt het gewoon veel te leuk bij jullie!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Safrena

Hey Renate

Wat fijn om te lezen dat Binkie nog steeds bij jullie is, en dat hij nog steeds zo kan genieten van zijn leventje ;D

super dat Binkie weer is bijgekomen, en weer op zijn oude gewicht is en ook op een pootje slaapt.

Hopelijk blijft hij het nog heel lang zo goed doen bij jullie

Vele groetjes en dikke knuffels

Chicowen

Hej Renate,

Wat fijn zeg dat Binkie weer iets beter gaat. Hopelijk kan hij zo toch nog lang bij jullie blijven.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit he ;) en waarschijnlijk hebben jullie er 2 thuis zitten. ;)
Ik ben echt heel blij voor jullie, zo kunnen jullie toch nog lang van jullie lieverdje genieten.

Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Siempke

Super dat het beter gaat met Binkie ;) ;D
Hopelijk blijft Binkie nog lang bij jullie  :)
groetjes simone en knuffels van Yuka & Yana, aan Binkie

hillie

Hoi renate,

Het is echt een wonder dat Binkie er weer bovenop krabbelt.
Vindt het erg fijn voor jullie en natuurlijk voor Binkie. ;)
Geniet er maar van.


groeten hilde

Meltjuh

Heerlijk om te lezen Renate! ;D
Ben echt heel blij dat het zo goed hem gaat!

Fenixjuh

Geweldig, wat een vechtertje is binkie  ;D 

roha

Hier blijkt wel weer dat liefde erg belangrijk is om te leven!

Parkieten-Freak

Wat een fantastisch nieuws Renate!
Hopelijk blijft Binky's toestand goed en kan hij nog lange tijd genieten van zijn leventje samen met jullie en zijn vogelvriendjes!  ;D



Caradow

Heb net mijn VA gesproken.

Een huisbezoek zit er niet in, maar ik moet haar wel op de hoogte houden hoe het verder gaat. Ze was het wel met me eens dat het niet verstandig is om langs te komen, omdat dat voor Binkie te veel energie zal kosten.

Ik heb aangegeven dat voor mijn gevoel Bink ook weer wat dikker word en in gewicht in ieder geval aankomt en ze gaf me nog mee, dat ze mijn beoordeling daarin ook vertrouwt en dat dat waarschijnlijk geen verbeelding zal zijn. Wel is het opvallend dat Bink de enige is die nu niet in de rui is hier en waarschijnlijk geeft zijn lichaam zelf aan dat ruien voor nu te zwaar zou zijn.

Hoe lang Binkie het vol zal houden blijft gissen, zeker nadat hij al uit een heel diep dal geklommen is tot waar hij nu is, maar dat hij al een heel stuk verder is dan verwacht, dat staat buiten kijf...

Mars

Leuk dat ze in ieder geval aangeeft dat ze graag op de hoogte gehouden wil worden. Dat ze niet op huisbezoek wil komen kan ik me voorstellen. Ze zal toch proberen om het zakelijk te houden en daar stelt ze bepaalde grenzen in.

In ieder geval mogen jullie nog even van Binkie genieten en dat is het allerbelangrijkste.

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ilse*

Hee Renate,

Wat fijn om te lezen dat het wat beter met Binkie gaat :)
Hopenlijk kunnen jullie nog een hele tijd van elkaar genieten.
Ik ben echt blij voor jullie :)

Liefs, Ilse

Idske

Wooo!  ;D Wat fijn dat het goed gaat met Binkie!!!

Groetjes en liefs Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Pascalle

Super! Wat een goed nieuws, zolang hij maar niet lijdt! Dat is het belangrijkste!

Groetjes

Pascalle

Parakiki

Ooi!
Dat is echt geod nieuws dat hij nu weer aankomt. Het is belangerijk dat hij het overleeft!
Binkie is een echte doorzetter. Ik hoop dat hij helemaal van de bultje geneest.
(Het verbaast me niet dat hij nog leeft, een parkiet die veel liefde krijgt wilt zijn baasje nooit kwijt.)

Caradow

Binkie zal nooit helemaal genezen. Hij zal hier uiteindelijk aan bezwijken, het is alleen afhankelijk van de rest van zijn gestel. Hij heeft nu een paar slechtere dagen achter de rug, maar vandaag voelde hij zich weer zichtbaar wat beter. Ik zag dat hij nu toch de rui in gegaan is, waarvan het eerst leek alsof hij het zou overslaan, mogelijk als lichamelijk reactie op zijn conditie, maar waarschijnlijk zijn de dagen daardoor nu weer wat slechter.