Binkie's "gezwel"

Gestart door Caradow, december 13, 2007, 20:44:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Hey Renate

Een beetje late reactie, maar ook namens mij heel veel sterkte met Binkie

Hij is een echt vechtertje, en hopelijk knap  hij weer een beetje op, zodat hij toch nog een tijdje bij jou te kan blijven, en dat jullie nog van elkaar kunnen genieten

Veel sterkte, dikke knuffels

Vele groetjes

Fenixjuh

ook vanaf hier heel veel sterkte met je ventje gewenst

Caradow

Hey Allemaal,

Weer heel erg bedankt voor het medeleven en de lieve berichtjes.

Dit is de laatste update die ik plaats over het verdere verloop van Binkies ziekte.
Na een week met een ernstig ziek vogeltje te hebben rondgehobbled in huis, is Bink de laatste dagen weer een stuk fitter. Hij is wel zichtbaar ziek, maar hij zit weer op 1 pootje te slapen en hij is ook veel minder bol.
Zijn gewicht is ver onder de maat met 30 gram, maar hij houd zich erg goed...

We hebben afgelopen week echt gedacht dat het tijd was.. hadden alles al geregeld, zoals waar we hem willen laten cremeren enz.. Maar het is weer zijn tijd niet..

We mogen ons heel gelukkig prijzen dat hij zoveel vechtlust heeft...

Onze lieve Bink blijft ons verbazen, met recht een wondertje te noemen, net zoals onzxe Moppie ook al een wondertje is. Onze vogelarts verbaasd zich ook nog steeds over hoe de lieverds het hier doen. Ik heb afgesproken om van de week even wat ontlasting langs te brengen van Bink, om deze even na te laten kijken. Misschien is er wel sprake van een kleine infectie of Megabacterie waardoor hij nu moeite heeft om zijn eten te verteren. Als het iets is wat niet al te moeilijk te behandelen is, kunnen we het misschien nog wat makkelijker maken voor ons ventje...

En verder wachten we af ne genieten we met volle teugen van elke minuut, elk uur en elke dag die we nog van onze Binkie mogen genieten.

Liefs, Renate

Chicowen

Lieve Renate,

Ook nog even via deze weg. Aan de ene kant erg fijn dat Binkie weer wat beter gaat, aan de andere kant had je al wel alles geregeld en zul je toch weer opnieuw op zo'n moment als dit komen.
Geniet van hem zolang hij het volhoudt, het is een vechtertje en wil zeker nog niet weg van jullie, van zo'n goed en liefdevol huisje.

Heel veel liefs en een dikke knuf!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Safrena

Hey Renate

Ook van hier uit nog even.
Ik vind het heel knap dat Binkie zich zo sterk houd, hij is een echt vechtertje

Geniet nog van hem zolang je kan, maar dat doe je al  ;)

Veel sterkte

Vele groetjes en dikke knuffel

Parkieten-Freak

Hou je taai Binkie!  ;)
Enne Renate, geniet nog maar lekker van je manneke en verwen hem maar lekker.  :)


roha

Lieve Renate,

De liefde die jullie hem geven houdt hem zo sterk en de wil om bij jullie te blijven.
Fijn dat hij er nog steeds is.
Geniet er nog maar lekker van meis!!

Liefs, Han

Ilse*

Hee lieve Renate,

Binkie is echt een vechtertje!
Ik weet zeker dat hij jullie niet wil missen, net zo als jullie hem niet willen missen...
Geniet lekker van elkaar en verwen lieve Binkie maar lekker.
Een dikke knuf van hier!

Liefs, Ilse

Susanne32

Hoi Renate,

Ben de laatste paar maanden niet echt aanwezig geweest op het forum en las zojuist je topic...

Wat erg dat het zo slecht met jullie Binkie gaat...  :(

Sterkte toegewenst voor wat nog komen gaat... Aan de ene kant wil je hem zo lang mogelijk bij je houden en aan de andere kant wil je hem zoveel mogelijk lijden besparen...  :-\

Jullie hebben in ieder geval alles gedaan wat jullie konden doen en hem een liefdevol thuis gegeven...


Milo-Pixel

Wat is bink toch een ongelooflijk sterk parkietenventje... Iedere keer verbaas ik me weer over dat hij toch weer de vechtlust gevonden heeft en toch weer wat beter op zijn pootjes staat  ;D

Hij is een toppertje, geniet maar van hem zolang het nog kan.

Moppers

Een echte Bink. Hij wil gewoon zijn leventje bij jullie nog helemaal niet opgeven, en dat geeft hem de kracht om door te gaan.
Zo zie je maar hoeveel goede invloed alleen liefde al heeft op dieren.

Caviaplanet

Ach die lieverd, wat een vechtertje. Geniet maar elk moment van hem.
Groetjes
Jolanda

Caradow

De ontlasting van Binkie is nagekeken..

Geen Megabacterie. Wat ik inleverde was dun en slijmerig, maar de samenstelling was verder heel erg goed... eigenlijk perfect..

Meer als de tumor scheelt er in ieder geval niet aan.. we wachten af wat en wanneer het komen gaat.

Milo-Pixel

Mooi dat de ontlasting een goede uitslag heeft!

Chicowen

Fijn dat de uitslag goed is.
Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Safrena

Hey Renate

Fijn dat het onderzoek van de poepjes goed is.

Vele groetjes, knuffel