Iggy :(

Gestart door NaOmi_W, december 15, 2007, 15:47:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

NaOmi_W

Gek dat ik nu net een topic zie over een van de parkietjes van het nestje waar dit topic over gaat...

Vanmorgen heb ik een van mijn schatjes op de bodem aan moeten treffen  :( :( Iggy, zonder eerdere zorgwekkende tekenen... De gekste van het stelletje en stiekem mijn favoriet. Ze was de middelste uit het nestje van 3.

mijn vriend heeft haar er uit moeten halen, omdat ik het zelf niet wilde/kon. Daarna hebben we haar in de tuin begraven. Echt een vreemd beeld, die donkere grond waar zij met haar mooie kleurtjes zo tegen afsteekt. Zo sterk als dat tegen elkaar afstak, stak het ook bij mij  :(

Ik zal haar gaan missen  :(

Mars

Heel veel sterkte.
Vreselijk om zo'n jong parkietje te moeten missen...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Milo-Pixel

sterkte...
groetjes, Marit

roha

Oh Naomi, wat erg  :(

Heel veel sterkte.
Fijn dat je Iggy een mooi plekje hebt gegeven.

Groetjes Hanneke

Idske

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Iggy!  :'(

Groetjes en liefs Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

hillie

Hoi Naomi,

Ik wil heel veel sterkte wenzen met het grote verdriet :(

groeten hilde

Isis


NaOmi_W

bedankt allemaal,
Altijd fijn als mensen het begrijpen als er iets met je parkietje gebeurd. mijn vriend begrijpt het gelukkig ook :)

Ik had eergister al met hem afgesproken dat we een 2e kanarie zouden gaan kopen voor hem, niet wetende dat ik dan met een andere reden dan gewoonlijk naar de parkieten zou gaan kijken... Ik kon het gewoon niet aanzien, 3 parkieten in mijn kooi in plaats van 4, er miste gewoon te veel :( Misschien wat snel in sommigen hun ogen, maar van de gelegenheid gebruik makend is er meteen een nieuw parkietje gekocht, na heel lang voor de volière te hebben gestaan waar ze zaten. Het doet nu toch wat minder pijn als ik naar de kooi kijk, al zal ik Iggy echt missen. Ik had gehoopt wel wat langer van haar te kunnen genieten dan 4 maanden...

Tjipie lover

Ik vind het niet raar hoor.
Sterkte met het verlies van Iggy.
Heb een poosje geleden mijn meisje Bliksem verloren.
Zaterdagochtend heb ik haar begraven en smiddags zat er alweer een andere bij Donder, kon het ook niet hebben 3 koppels en 1 alleen kon in mijn ogen niet.
snap de mensen ook wel die even wachten, het is ook niet niks dat je vriendje of vriendinnetje sterft.
Ik heb het meer voor Donder gedaan op dat moment als voor mezelf.
Maar nu kan ik ook niet meer zonder haar.

Geniet van de parkietjes in je huis.
Iggy leeft voort in je hart!!

liefs Ank.

Isis

Dat is helemaal niet raar. Ook fij voor het parkietje dat alleen was.
nogmaals veel sterkte en ook veel plezier met je nieuwe parkietje.

Kleintjes

Hoihoi,

sterkte met 't plotse verlies van je kleine vriendje. We wensen jullie veel sterkte.

Groetjes, sterkte en liefs avn ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses