bloedwond

Gestart door snowwhite, december 12, 2007, 13:45:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

snowwhite

Zondag wilde ik Sneeuwwitje even verschonen en toen ik haar uit de kooi haalde wilde ze niet op mijn hand gaan zitten. Ik dacht: wat is dit nou weer????? :-[
Toen ik haar er toch uit had gehaald zat er zo;n lange veer heel gek en zat er bloed op. Gelukkig heeft ze hem weer goed gestreken toen ze zich ging wassen en ik dacht: ik kijk het even aan. Het is nu gelukkig weer goed maar weten jullie of ik nog iets moet doen? Moet ik nog even de vleugel bekijken ofzo???? :'(

Mars

Het kan een bloedpen zijn, of een ongelukje, maar dat kan dan behoorlijk door blijven irriteren. Ook kan een pen beschadigd zijn en steeds weer open gaan.

Kijk zelf even: als het niet opnieuw open gaat en niet irriteert, dan is het geen probleem. Als het wel open gaat of er veel aan geplukt wordt, dan kun beter even bij een dierenarts of vogelarts langs, die trekt hem er dan voor je uit.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

snowwhite

bedankt voor je snelle reactie!
Nu zit het volgens mijn niet echt fout ofzo maar het was gekomen omdat ze op een speeltje ( plastic vogel ) wilde gaan zitten die toen naar voren boog en zij eraf viel .

Mars

Dan nog: kijk of het blijft bloeden of irriteren, zo niet, dan is het geen probleem :)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

snowwhite

of het irriteerd weet ik niet maar bloeden in elk geval niet meer gelukkig ::)