vleugel hangen

Gestart door ciske, december 09, 2007, 22:51:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ciske

hoi

sinds 5 min laat mijn parkiet de vleugel beetje hangen, vliegt er wel mee, en doet ook verder normaal.

kan dat een verrekking zijn of wat dan ook? of spierpijn? of duid het meestal op wat ernstigers.

maak me zorgen om mijn pietevriendje.

gr, Bas


Willemien

Hoi

Als hij verder normaal er mee kan vliegen en zijn gedrag ook niet veranderd is dan zal het waarschijnlijk niet iets bijzonders zijn, ja een beetje 'vleugel'pijn misschien.

Is hij misschien ergens tegenaangevlogen dat je weet ? zit er bloed onder of op de vleugel kijk dit even na..
Als hij echt laat merken dat t ie pijn heeft als je aan de vleugel zit dan zou er wat aan de hand kunnen zijn .. maar dit lijkt er toch niet op gezien je berichtje..
Laat even weten hoe het gaat..

Groeten Willemien

ciske

 nergens tegen op gevlogen maar is "opgejaagd" door het vrouwtje.

bloed op de vleugel is er niet, anders had ik nie eens hier gevraagd, maar gelijk de dierenkliniek hier in assen gebeld.
(ben mischien wel wat over bezorgd maar zijn echt mijn vriendjes)

gr, Bas

Mars

Als hij er nog mee vliegt, valt het wel mee.
Morgen maar even kijken, blijft het zo, dan kun je een afspraak bij de VA maken.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

ciske

laat hem nie meer zo hangen als in begin van de aaf. heb hem goed in de gaten gehouden.
is nu nog maar en miniem verschil.

ik wacht tot morgen 3 uur af. dan beslis ik of ik naar een vogelarts ga met hem.

ps heeft iemand een adres in de buurt van assen?

Gr Bas

Mars

http://parkietenfreak.nl/a-dierenartsen.php

:)


Laat je morgen even weten hoe het gaat?

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

ciske

tuurlijk

ik houd jullie op de hoogte.

morgen krijgen jullie zeker bericht hoe het is als ik op sta ;) en dan om 3 uur ;)

Gr Bas ciske en ciska

ciske

hoi allen

het vleugeltje laat hij nu niet meer hangen. dus het lijkt over te zijn, maar ik hou hem nog wel goed in de gaten.

denk dat ie iets te snel weg wilde en daarbij zijn vleugel iets heeft verrekt.

maar bedankt voor jullie adviezen.

Gr Bas

Willemien

 :DHay

Nou gelukkig maar dat het weer beter gaat ..

Groeten Willemien