Waarom is nou wee mijn topic verwijderd

Gestart door ibi, december 06, 2007, 09:20:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ibi

 >:( waarom werd mijn topic over die scheldende beo weer verwijderd !
Steeds worden zoveel topics verwijderd...
een beo is ook een vogel en ik wou wteen wat jullie daarvan vonden.

Ik denk dat dit topic ook niet zoveel zin heeft want er komt toch weer een slotje op.. :( >:(

Trippy

Ik denk niet dat het is verwijderd om het feit dat het een Beo is, maar om het feit dat hij scheld. Ik denk niet dat, dat iets is om trots op te zijn...  ??? :-\

roha

Dit is een parkietenforum waarin hoofdzakelijk vragen worden gesteld en advies gegeven.
Je beo verhaal is heel sneu, (als het echt zo zou zijn) maar niet echt relevant voor het forum.
Als iedereen zulke berichtjes plaatst, dan wordt het forum erg onoverzichtelijk en erg groot, dat is niet de bedoeling.

Jorijn

Ik heb het topic verwijderd. De redenen hiervan zijn simpel; Het is nog steeds een forum waar ook kinderen komen, dus schelden is sowieso niet gewenst. Hiernaast bestaat het feit dat dit een parkietenforum is ook, geen beoforum.

Citaat van: ibi op december 06, 2007, 09:20:35
>:( waarom werd mijn topic over die scheldende beo weer verwijderd !
Steeds worden zoveel topics verwijderd...

Lees de forums regels even door, dan denk ik dat het wel duidelijk word waarom :)

Citaat van: ibi op december 06, 2007, 09:20:35
...want er komt toch weer een slotje op.. :( >:(

*klik*
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com