sneetjes

Gestart door sweetparkiet, november 29, 2007, 20:11:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ilse*

Hoi sweetparkiet,

Roha zei hetzelfde als mij hoor ;)
Maar goed dat je wat met het advies doet! :)

Citaat van: sweetparkiet op november 30, 2007, 15:42:30...Maar ik vind dat er een beetje te overdreven gerageerd word want als ik zo was als jullie het zeggen had ik nu wel in een slacht huis gewerkt toch...
Nou... zo erg zijn we toch ook weer niet ::) :-X

Citaat van: sweetparkiet op november 30, 2007, 15:42:30...Waar kan ik mijn fotos plaatsen dan kan ik late zien dat mijn parkieten er prachtig gezond uitzien! :P...
Daarvoor hebben we het speciale foto-album. Even gratis registreren en dan heb je een eigen mapje waar je foto's in kan plaatsen ;)
http://album.parkietenweb.nl/index.php

Ik ben benieuwd naar de foto's!
Veel plezier met je parkietjes.

Groetjes, Ilse

Caradow

Ben je al met die plukker naar de vogelarts geweest?

Je trekt onze woorden behoorlijk uit zijn verband.. We geven alleen aan dat je nog veel te leren hebt, daarvoor ben je hier aan het goede adres. Daarnaast heb je zelf nogal verwarring geschept door het geven van verkeerde informatie, bijvoorbeeld over de maten van je voliere. Hadden we dat eerder geweten, had je al veel eerder het advires gekregen niet te gaan kweken.

Daarnaast vind ik niet dat er overdreven gereageerd is.. zeker niet gezien het feit dat je vogels hebt met verwondingen en een plukker..

We gaan niet discussieren over of jou vogels wel of niet gezond zijn, dat kan namelijk alleen een vogelarts beoordelen. Aan de buitenkant zie je dat niet. Daarnaast, nogmaals, we zeggen niet dat je niet je best doet om goed voor de vogels te zorgen...