veel te jonge of zieke parkietjes bij dierenwinkel

Gestart door Annika, november 22, 2007, 13:21:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Kelly

Erg hoor, dat ze er zo slecht aan toe waren in de dierenwinkel. En die dierenwinkelhouder had toch een beetje aan je doen voorkomen alsof het de schuld was van de kweker? Oeh! Daar gaan echt mijn nekharen van overeind staan >:(! Lekker makkelijk om een ander als schuldige aan te wijzen..
Denk je dat je er nog wat over te horen krijgt, of de dierenbescherming daar langs is geweest en of er maatregelen zijn genomen? Ben wel benieuwd.
Je zal wel erg opgelucht zijn dat je Kwak, Kwik en Kwek (even níet in de Donald Duck volgorde :)) hebt meegenomen en dat ze zo zijn opgeknapt! Goed gedaan, hoor!

Groetjes, Kelly.

hillie

Hoi Annika,

Je goede daad is goed beloont ;D
Ze zien er heel mooi uit.
Dus is niet allemaal voor niks geweest.
Ga zo door.


groeten hilde

Annika

Citaat van: Kelly op november 25, 2007, 11:58:18
Erg hoor, dat ze er zo slecht aan toe waren in de dierenwinkel. En die dierenwinkelhouder had toch een beetje aan je doen voorkomen alsof het de schuld was van de kweker? Oeh! Daar gaan echt mijn nekharen van overeind staan >:(! Lekker makkelijk om een ander als schuldige aan te wijzen..
Denk je dat je er nog wat over te horen krijgt, of de dierenbescherming daar langs is geweest en of er maatregelen zijn genomen? Ben wel benieuwd.

het was mijn idee dat het aan de kweker lag, omdat ze zo jong leken. Ze zaten te scharrelen op de vloer, eentje hing apathisch in de tralies, ze zaten bol, konden niet naar de stok vliegen en hier thuis zaten ze met z'n drieen tegen mekaar aan op de grond etc.
Maar na een paar keer goed voer gehad te hebben veranderden ze al snel in levendigere parkietjes.

Ik doe nog een fotootje om het af te leren  ;)


Caradow

nogmaal super Annika!

het gaat hel goed met de kleintjes :)

Kelly

Hmmm, nou ja.. Verkeerd gedacht dan (heb ik zelf een beetje zitten fantaseren hoe die dierenwinkelhouder heeft moeten klinken  ::))! Maar ben wel benieuwd of je er nog iets over te horen krijgt!
Eén van de vogeltjes had  - als het goed is - toch een kapot snaveltje? Hoe is het daarmee?

Groetjes.

Annika

ja dat snaveltje is een beetje 'vreemd', maar hij (of toch zij) kan wel gewoon eten en lijkt er geen last van te hebben, dus ik hoop dat het na verloop van tijd helemaal goed heelt.

Parkieten-Freak



Kelly

Nou, ik hoop ook dat het helemaal goed komt met het snaveltje! Goed gedaan, hoor!

Groetjes.

Ingsu

Ah wat geweldig dat het zoveel beter gaat nu zeg! Het zijn echt poepies!!!  :-*
Ik vraag me toch wel af wat de inspecteur van de dierenbescherming van de situatie zal vinden! Je gaat toch wel het "rapport" ofzo aanvragen?

Succes verder met de verzorging van de kleintjes, maar zo te horen komen ze er wel weer helemaal bovenop!

Annika

ja ik mag over 4 weken bellen om te vragen wat ze gedaan hebben