Gevraagd: geluidsopnames van je parkiet

Gestart door Moppers, november 21, 2007, 16:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moppers

Voor een artikel voor op de website (en om mijn eigen nieuwsgierigheid te bevredigen) wil ik een vergelijking gaan maken tussen geluiden die parkieten maken en geluiden die mensen maken. Daarvoor heb ik opnames nodig van de geluiden die parkieten nemen. Ik ben bang dat ik niet aan genoeg materiaal of aan geschikt materiaal kan komen met mijn eigen parkieten. Daarom vraag ik jullie allemaal om hulp.

Wat heb ik nodig?
- Opnames van parkieten geluiden. Het liefst in WAV formaat, mp3 mag ook. Alle soorten geluiden die ze maken zijn gewenst, dus kwetteren, fluiten, tetteren, praten, enz. Graag 1 parkiet per opname, want geluiden van 2 verschillende parkieten die constant door elkaar heen lopen zijn niet bruikbaar. Als je parkieten elkaar afwisselen kan het wel. De duur van de opname maakt niet uit, het mag enkele seconden zijn of enkele minuten.
- Opnames van (bijzondere) geluiden waar jouw parkiet(en) op reageren. Zowel met of zonder de reactie van de parkiet is bruikbaar, zolang jouw geluid en het geluid van de parkiet elkaar niet constant overlappen.

Waarheen kan je het sturen?
Mijn emailadres staat in mijn profiel vermeld. Ik stuur je een antwoord om te bevestigen dat ik het ontvangen heb. Krijg je geen antwoord, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan, stuur me dan even een pb.

In het artikel zal ik uiteraard vermelden van wie de gebruikte geluidsbestanden zijn.

Moppers


ciske

moet even zien hoe ik dat opneem :)
want mijn jongste heeft wel apparte geluiden :)

gr, bas, ciske en ciska