En hoe word je parkieten-freak? en krijg je sterren..

Gestart door Tinus ly, november 20, 2007, 20:06:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tinus ly

Heeey mensen!

Ik heb een vraagje over forum .
Hoe word en parkieten-freak en krijg je sterren?

Groetjes tinus&kirsten!

Kelly

Volgens mij door heel veel te berichten op het forum. En zo te zien ben je aardig onderweg ;). Maar volgens mij worden alleen je zinnige berichten op het forum gehouden, dus moeten je berichten wel ergens op slaan/een nuttige bijdrage leveren. Succes ermee...  ;)

Groetjes, Kelly

P.S. Het antwoord is trouwens te vinden via de zoekfunctie op de site, volgens mij.

Caradow

Door goed de zoekfunctie te gebruiken en na verloop van tijd een (groot) aantal berichten op te bouwen.
Door niet dagelijks onder een andere naam aan te melden waardoor je overnieuw moet gaan tellen. ;)


Jorijn

Een zo groot mogelijk aantal berichten plaatsen in een zo'n kort mogelijke tijd resulteert in een volledig averechts gewenst effect, mensen gaan zich aan je ergeren, ze nemen je berichten niet meer serieus en lezen er over heen. Daarnaast krijg je bij vaste poster in 'de prullenbak' ook nog eens een boze beheerder in je nek, niet iets wat menig lid zou willen, al zeg ik het zelf :-X

Ik zeg niet dat de topic starter dit doet overigens.

De vragen lijken me beantwoord, zodoende een draai van de sleutel..
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com