Probleem met woonruimte

Gestart door Danielle, november 04, 2007, 17:54:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Danielle

Hallo allemaal,
Ik wil graag jullie mening over iets hebben, omdat ik er toch wel mee in mijn maag zit.

Ik heb een valkparkiet en 2 grasparkietje, dat is echt een wel overwegende keuze geweest en ik wil ze dus ook echt altijd blijven houden.
Maar nu is de situatie dus dat ik in een appartement zit, waar huisdieren ook mogelijk zijn. Nu moet ik weg uit het appartement, wegens relatiebeeindiging en moet weer veel kleiner gaan zitten. Waarschijnlijk kan ik niet meer dan een studentenkamer krijgen. Nu is het echter zo dat echt nergens huisdieren mogen gehouden worden. Ik vind dit echt zo'n moeilijke situatie.
Wil de beestjes niet weg doen, maar wat als ik niets vind waar ik de beestjes mee naar toe kan nemen.

Hoe denken jullie over, hoe je in zo'n geval moet handelen?

Groetjes Danielle

Rianntjee

dt is echt een moeilijke situatie, want als je zo erg gehecht bent aan die beestjes kan ik me voorstellen dat je er erg mee zit. Kan je ze niet bij een vriendin laten zolang??

Jacko

Wat je zou kunnen doen is;

1- Een ander geschikte studentenkamer zoeken met genoeg ruimte voor je vogels.
2- Er zijn genoeg mensen die met alle liefde je vogeltjes [voor een tijdje] over willen nemen. Je moeder, vader, vriendin, vriend etc.
Ik denk zelfs dat mensen van het forum je een handje kunnen helpen i.v.m. opvang.

Erg naar dat het zo moet maar blijft positief