Geen koppeltje, Niet broeden?

Gestart door Lynn, november 13, 2007, 16:46:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lynn

Hoi,
Ik had in het begin 2 mannetjes parkieten, deze 2 zijn hele dikke vriendjes en onafscheidelijk. Later zijn hier 2 vrouwen bij gekomen, Ze lijken eigenlijk niet zo geintresseerd in de mannen en de mannen ook niet in hun.
Nu zijn mijn mannetjes nog veel te jong(3 maanden) en de vrouwtjes zijn ook nog te jong, maar in de toekomst(over 1 a 2 jaar) zou ik als het mogelijk is en ik de goede voorbereidingen kan treffen toch wel graag een keer een nestje willen.
Zou dit er ooit van komen als ze niet geintresseerd zijn in elkaar, of is dat in het broedseizoen anders?

Alvast bedankt!
En lukt het niet dan maakt het mij ook niet uit hoor, het lijkt me toch wel een hele bijzondere ervaring(als alles goed gaat)


roha

Ze zijn nog jong, Als ze straks wat ouder zijn en de hormonen gaan opspelen, dan zal er vast wel verandering komen, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Tja, liefde kun je niet regelen, dat gaat vanzelf.  ;)

Milo-Pixel

en volgens mij heb je je mannetjes al langer dan je vrouwen toch?? dit kan allemaal nog komen! de mannen kennen elkaar al langer en toen pas kwamen de vrouwen erbij ;)