kleurslag sunny

Gestart door hillie, oktober 20, 2007, 15:47:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

hillie

Hallo Parkietenvrienden,

Ik had even een vraagje over ons vrouwtjes parkiet sunny.
welke kleurslag ze heeft
Ik heb al bij de kleurenslagen gekeken maar kon hem niet vinden


groeten hilde

Foto formaat aangepast
gr Safrena


[verwijderd door de beheerder]

DarkWolf

Is dat geen regenboogparkiet? Geen idee hoor, kzou de antwoorden van de experts afwachten :P

Meltjuh

Het is in iedergeval een geelmasker type 2. Er zit ook iets van bont in want ik zie witte egale slagpennen. Het is geen regenboogje.

Kleintjes

Hoihoi,

Sunny lijkt wat kleurenpatroon betreft erg op onze Silly hier. Silly is 'n bonte dame, alleen geelmasker type I (niet doorlopend in lichaam).
Grappig om te zien dat er nog meer van deze mooie dames (en heren?) zijn. Silly heeft ook 'n licht geel gezicht, mintgroen- blauwig buikje en wat zilvergrijs op de vleugels.
Welk soort bont dit is, dat weet ik helaas niet. Wellicht dat 'n expert (pwetty pwease) dit weet.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Meltjuh

Ik zie toch wel wat zwarte tekening op de vleugels is het niet?

Het is geen regenboog. Een regenboog heeft geen zwarte aftekening en grijs/blauwe slag en staart pennen. Jouw Sunny heeft in iedergeval iets bonts in zich aan de witte slagpennen te zien. En daarbij is Sunny een geelmaske type II (dus een geelmasker die hier en daar doorloopt over de rest van het lichaam)
Jouw Sunny heeft veel weg van mijn overlede mannetje Macho :-*. Ik vind het wel mooi vogeltje

hillie

Hoi Meltjuh,

Ja je heb gelijk Sunny heb wat zwarts boven op jaar rugje zitten.
En je heb gelijk dat ze op macho lijkt van je.
Op je vorige adapter zag ik al over eenkomsten met elkaar.

Groeten hilde

Caradow

Citaat van: hillie op november 10, 2007, 15:29:01
Op je vorige adapter zag ik al over eenkomsten met elkaar.

even stiekum verbeteren: het is Avatar, geen adapter ;)

hillie

bedankt ;)

fouten maken is menselijk